Na een succesvolle introductie van Manitou Service Centers in Amerika, is Nederland het tweede land waar Manitou Service Centers ingericht worden.
‘Steeds vaker horen wij vanuit de markt dat er behoefte is aan training en advies,’ aldus Hans Greefhorst, verkoop adviseur BikeRight. ‘Daarnaast bestaat er vanuit de consument steeds meer behoefte aan service, advies en personalisatie op fietsvering gebied.’
Afgelopen week is BikeRight gestart met de inrichting van de eerste Manitou Service Centers in Nederland met een speciaal wanddisplay. Daarnaast zullen er voor deze winkels trainingen verzorgd worden in huis bij BikeRight. Later dit jaar wordt het netwerk verder uitgebreid en het aantal cursussen geïntensiveerd.
‘We zijn gestart met de winkels die al veel met Manitou werken en op basis van de feedback die we ontvangen hebben, is het Service Center concept opgezet,’ aldus Greefhorst. Op korte termijn zullen er 15 shops ingericht worden. In de loop van de zomer wordt dit aantal uitgebreid.
Om een consument te voorzien van de juiste informatie heeft een Service Center altijd een 5-tal vorken op voorraad en de Manitou service kit. BikeRight zorgt voor de juiste technische ondersteuning.
Geïnteresseerde dealers kunnen contact opnemen met: Hans Greefhorst - 06 55 75 35 34 Martijn Hendriks - 0412 45 75 90
Eerste Manitou Service Centers ingericht door BikeRight
Geplaatst op 05 mei 2004.