De markt voor thermisch ondergoed wordt al jaren gedomineerd door een aantal spelers. Een duidelijk kenmerk van de markt is dat er weinig vernieuwingen plaatsvinden. Met de introductie van X-Undergear komt hier een einde aan. Het van oorsprong Italiaanse merk X-Undergear heeft de afgelopen jaren reeds furore gemaakt in diverse europese landen met het ook door haar ontwikkelde X-Socks.
De technisch hoogwaardige weefsels zorgen voor een ongeevenaarde functionaliteit en comfort. De materialen zijn dusdanig geweven dat er voor elke plek van het lichaam een optimale balans is tussen het vasthouden van warmte en het afvoeren van zweet. Door de uitmuntende pasvorm worden met name voor sporters optimale omstandigheden gecreeerd om nog beter te presteren.Nieuw is ook dat de produkten van X-Undergear, naast de verkoop via de gebruikelijk retailkanalen, door de consument rechtstreeks te bestellen zijn op de eigen website. Naast www.x-undergear.nl is hiervoor ook de domeinnaam www.altijdwarm.nl in gebruik. Wij hebben gezien dat de markt groot genoeg is voor verkoop via het internet. , aldus Raymond Witvoet, directeur van xray-on. Door het internet in te zetten kunnen we er voor zorgen dat de wensen van de consument beter en sneller bediend worden. Niet alle produkten lenen zich hiervoor maar met X-Undergear zijn alle randvoorwaarden voor deze directe benadering, zoals een fantastische kwaliteit, in voldoende mate aanwezig. In de nabij toekomst wil xray-on met meer van dit soort concepten de markt betreden. Dit is een eerste zeer belangrijke stap.xrayxray-on is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de marketing van produkten en het leveren diensten om bedrijven hiermee te helpen. De focus ligt op de mogelijkheden van het Internet zonder hierbij de mogelijkheden en eigenschappen van de traditionele media uit het oog te verliezen.www.x-undergear.nl en www.altijdwarm.nl