25-03-2012, Eupen (B)

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
jannnnn
Mtb fanaat
Mtb fanaat

Zondag 25 maart in Eupen toertocht maakt deel uit van de Groupement Gileppe Hautes Fagnes: GGHF.

Datum: 25/03/2012
Afstanden: 15 - 25 - 35 - 45 - 55 Km
Vertrek: 8:00-11:30
Kosten: 4,-

Meer informatie:
http://www.gghf.be/xlagenda4/index.php? ... &year=2012" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rsk-eupen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Zumpelvelder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Stumpjumper 29"
Contacteer:

Goed dat ik dit lees... Grote kans dat ik deze wel ga rijden morgen, kan ik mooi op de fiets heen en terug. :-q
Zumpelvelder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Contacteer:

Deze rit vandaag gereden en echt positief verrast! Wist dat de tocht door een mooi gebied zou gaan, maar dat betekend niet standaard een mooie route. Dit was nu zeker wel het geval, echt 55km lang genoten!

99% van de route liep door het bos, brede schotterpaden werden vaak genoeg afgewisseld door leuke singletrack bospaden.. En af en toe werden we ook getrakteerd op een technische afdaling of klim. :-q

Bevoorrading en bewegwijzering (hingen echt ontzettend veel pijlen!) was ook prima in orde, en dat allemaal voor €4,-... :winkie: Echt een aanrader dus deze toertocht!

Op de fiets heen en terug was ook prima te doen, al was de omweg op de terug weg misschien iets teveel van het goede. Uiteindelijk na iets meer dan 7uur en 136km verder kwam thuis aan. :lol:

Al met al, een schitterende mountainbikedag!! 8)
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Hmm, ik heb een andere mening. Mij teveel brede schotter en asfalt in deze tocht. Ik heb deze tocht een paar jaar geleden ook eens gereden en mij stond een veel leukere route bij. Helaas heb ik de GPS gegevens niet (toen had ik nog geen GPS), dus kan et niet vergelijken. Er was zeker een leuker parcours te verzinnen in deze omgeving. Maar er waren genoeg leuke stukken om deze tocht voortaan te mijden :)
jannnnn
Mtb fanaat
Mtb fanaat

Was wel een prettige toertocht zo in het zonnetje met wel wat brede paden maar toch ook mooie klimmetjes en afdalingen. Bevoorrading en bewegwijzering gewoon goed zoals het hoort dus zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Zumpelvelder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Contacteer:

zonoskar schreef: Er was zeker een leuker parcours te verzinnen in deze omgeving.
Dat in die omgeving een nog veel leuker parcours kan worden uitgestippeld ben ik zeker met je eens.. Maar ik denk voor een toertocht was dit prima, als je alleen maar de technische/smalle paden gaat opzoeken krijg je volgens mij echt teveel opstoppingen of wandelende mensen.

Deze toertocht komt overigens ook nog eens terug in de herfst?
julie
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR, Canyon Torque

is dan een andere organisatie
Plaats reactie