RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Hier betaald voor UPS, vandaag melding van DPD
Tussen 11:55 & 12:55 :-? Nog niets dus ben benieuwd
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Ik ben wel Kevin, maar verzending van grotere items kan volgens mij idd alleen via UPS zoals al genoemd.
Ze willen gewoon niet van die bulk paketten bij pakketpunten kwijt. Neemt te veel ruimte in beslag.
Ik had 2 tassen besteld, dus dat valt mee qua grootte.
Olav DL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 11 februari 2022, 10:20
Mijn mountainbike: Ragley Big AL, On One Big Dog

Bedankt allemaal voor de feedback.

Fijn om te weten als er weer eens wat langs komt wat niet al te groot is en dan dus met Mondial Relay verstuurd kan worden want die verzend kosten met UPS zijn (soms) wel erg hoog.
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Ik heb momenteel 5 bestellingen uit staan bij RCZ.

Voor een aantal had ik de keuze en dus gekozen voor Mondial Relay maar voor o.a. voorvork niet. De laatste bestelling was het verschil van €6 het mij niet waard dus ook maar gekozen voor UPS door to door.

Bestellingen van ergens half december en nog niets gehoord. Op email wordt netjes gereageerd dat men afhankelijk is van leveringen en nog niets binnen heeft. Je moet wel een lange adem hebben. On stock is wel relatief snel binnen.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Goku
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: do 25 november 2021, 22:11

Goku schreef: vr 27 januari 2023, 10:29 Gister toch wezen kijken idd, maar dag lag niks :roll:

Toen leerde ik pas dat Mondial Relay een pakket-dienst was. Ik dacht dat het frans was voor "ergens bij een pakketpunt laten dumpen" :lol:
Maar op de trackingsite van Mondial Relay kan ik met het nummer dat ik bij de bestelling in m'n RCZ account zie niks vinden, ondanks die bestelling bij RCZ op 'completed' staat.

Ik wacht dus maar nog even af.
De dag na dit berichtje netjes een mail van Mondial Relay gehad dat het pakket klaar lag. Ik had dus een enkele dag geduldiger moeten zijn op mijn in-stock items ;)

Voor de prijs verwachte ik eigenlijk OEM verpakkingen (zip-lock zakjes zoals o.a. fietsfabrikanten ze binnen krijgen), maar tot mijn genoegen kwam het allemaal in de originele consumenten Shimano XT en XTR verpakkingen. Dit was mijn eerste proef-bestelling hier, maar dat smaakt naar meer :D
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Ik probeer al tijden op de nieuwsbrief te komen, maar lukt me met geen mogelijkheid. Ben erg benieuwd naar de aanbiedingen die ze hebben. Ook al contact gezocht, verschillende adressen geprobeerd, maar er komt helaas niks binnen... Iemand hier nog ervaring mee?
⛧⛧⛧
aart93
All rounder
All rounder
Berichten: 141
Lid geworden op: wo 11 september 2019, 12:41

Heb me ook meerdere keren aangemeld, tijden niks gehoord, en weken later kreeg ik ineens de nieuwsbrieven
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1716
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

xRemcox schreef: ma 30 januari 2023, 14:33 Ik probeer al tijden op de nieuwsbrief te komen, maar lukt me met geen mogelijkheid. Ben erg benieuwd naar de aanbiedingen die ze hebben. Ook al contact gezocht, verschillende adressen geprobeerd, maar er komt helaas niks binnen... Iemand hier nog ervaring mee?
geduld / blijven proberen. En dan ineens krijg je hem dagelijks. Als je je mailadres PB't wil ik best de afgelopen paar nieuwsbrieven sturen dan weet je wat je mist :)
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2010
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

xRemcox schreef: ma 30 januari 2023, 14:33 Ik probeer al tijden op de nieuwsbrief te komen, maar lukt me met geen mogelijkheid. Ben erg benieuwd naar de aanbiedingen die ze hebben. Ook al contact gezocht, verschillende adressen geprobeerd, maar er komt helaas niks binnen... Iemand hier nog ervaring mee?
e-mailadres waarmee je ooit eerder ingeschreven stond gebruikt? Dat bleek bij mij een probleem.. Los daarvan heb ik na inschrijven ook nog een mail gestuurd omdat ik geen nieuwsbrief kreeg, en nu een paar weken later ineens 2 per dag 😂

Maargoed in die paar dagen al een mooie Lyrik ultimate besteld voor heel weinig, de aanbiedingen zijn dus de moeite waard 😋
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Inmiddels met 3 verschillende mail adressen geprobeerd, meerdere keren erachteraan gemaild, maar krijg gewoon niks. Vandaag nogmaals een mail erachteraan gestuurd. Ik krijg ze nu ook doorgestuurd van een maat van me.
⛧⛧⛧
Goku
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: do 25 november 2021, 22:11

Ik heb het destijds ook meermalig geprobeerd, maar niks leek te werken. En toen ineens, meerdere maanden later, uit het niets, mailbox vol RCZ mails :D
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16710
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ja, het blijft een bijzondere shop dat RCZ. Ik meld me tijdens vakanties ook niet af voor de nieuwsbrief, kans dat ik daarna niet meer aangemeld raak is me te groot :D

Er is as we speak een demper naar me onderweg die ik een maandje geleden besteld had. En ik wacht al minstens twee maanden op iets anders, maar de ervaringen uit het verleden leren dat het spul uiteindelijk altijd aan komt.

Je moet gewoon echt he-le-maal geen haast hebben... :lol:
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Holenbeer
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 30 augustus 2021, 13:31
Mijn mountainbike: is rood, die zijn het snelst

Goku schreef: ma 30 januari 2023, 23:26 Ik heb het destijds ook meermalig geprobeerd, maar niks leek te werken. En toen ineens, meerdere maanden later, uit het niets, mailbox vol RCZ mails :D
zo ging het bij mij ook. Denk dat ik gemiddeld 2 mailtjes per dag krijg nu
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Als het niet lukt om de nieuwsbrief te ontvangen kun je ook hier kijken. Daar worden ze bijna allemaal wel geplaatst.
Gebruikersavatar
Smithy
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 11 december 2017, 16:07
Mijn mountainbike: Smithy Serotone, Salsa Spearfish, Ragley Piglet, On-one Inbred, Genesis High latitude

Goede tip! Ik krijg ze lang niet allemaal binnen, deze link is ideaal :-q
Plaats reactie