bike24

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Dekker85
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 27 december 2021, 01:05

Jammer dat ik dit nu lees over GLS staat nu al 4 dagen op is onderweg vanuit depot. Hoop dat hij wel goed geleverd wordt. Lees alleen maar slechte dingen over GLS

🤞🏻
Gebruikersavatar
Oystein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 14:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Mijn pakket wat vrijdag verzendklaar was blijkt vandaag toch al aan GLS overhandigd te zijn dus gaat de goede kant op.
Hopelijk heb ik alles vrijdag a.s. in huis :-{
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2070
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Dekker85 schreef: ma 5 juni 2023, 18:33 Jammer dat ik dit nu lees over GLS staat nu al 4 dagen op is onderweg vanuit depot. Hoop dat hij wel goed geleverd wordt. Lees alleen maar slechte dingen over GLS

🤞🏻
Zal wel loslopen. Ik heb tientallen keren wat besteld bij bike24, en altijd zijn de spullen, via GLS, heelhuids aangekomen.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4704
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

38x10 schreef: ma 5 juni 2023, 14:52
Laatst een positieve ervaring met ze. Ik had voor de mini goggles besteld waar ook een ongetint glas bij zou zitten. Die zat er niet bij. Melding van gemaakt, (of ze konden nasturen of anderzijds voor konden compenseren) en binnen twee dagen de reactie dat ze het gehele aankoopbedrag (dus niet alleen de waarde van een extra glas) gingen terugstorten en dat ik de goggles kon houden omdat terugsturen economisch en ecologisch niet handig zou zijn.
Precies dit is wat voor mij bike24 nog altijd een van de beste webshops maakt. De service en tegemoetkoming is ongekend. Ik heb ook al diverse dingen volledig vergoed gekregen terwijl ik slechts vroeg om een oplossing.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Dekker85
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 27 december 2021, 01:05

38x10 schreef: ma 5 juni 2023, 19:59
Dekker85 schreef: ma 5 juni 2023, 18:33 Jammer dat ik dit nu lees over GLS staat nu al 4 dagen op is onderweg vanuit depot. Hoop dat hij wel goed geleverd wordt. Lees alleen maar slechte dingen over GLS

🤞🏻
Zal wel loslopen. Ik heb tientallen keren wat besteld bij bike24, en altijd zijn de spullen, via GLS, heelhuids aangekomen.
Vandaag de dag, het pakket wordt geleverd. Ow nee halverwege de dag toch een bericht pakket beschadigd tijdens transport. Netjes gebeld. Klopt maar pakket wordt bezorgd. Nog niks ontvangen.

Net weer gebeld. Nee klopt pakket ligt nog op het depot. Moet opnieuw verpakt worden maar de inhoud is misschien nog wel goed. 🤦🏻‍♂️ ik wacht het morgen af.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29966
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Er is een topic waar je je ervaringen met de pakketboer(GLS) kwijt kunt.
https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... p?t=141951
Bike24 is hieraan niet schuldig.
Behalve dan dat ze een andere pakketdienst zouden kunnen kiezen.

Jullie klagen best veel over GLS.
Hier in Spanje vind ik GLS dan juist weer positief afsteken tov de rest.
Zal wel aan de lokale policies of bedrijfscultuur liggen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
regenhond
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 1 oktober 2008, 20:18
Mijn mountainbike: ‘22 Stumpjumper en ‘21 Chisel

Bike24 is tegenwoordig toch wel de eerste aanbieder waar ik kijk als ik iets nodig heb, zowel qua service als prijs vind ik ze erg goed.
Met GLS nooit problemen gehad, ze zijn alleen wat trager dan andere verzenddiensten.
Gebruikersavatar
Oystein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 14:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Oystein schreef: ma 5 juni 2023, 19:58 Mijn pakket wat vrijdag verzendklaar was blijkt vandaag toch al aan GLS overhandigd te zijn dus gaat de goede kant op.
Hopelijk heb ik alles vrijdag a.s. in huis :-{
Volgens GLS is de zending nu in de uitlevering dus het valt nog mee.
Maandag overhandigd en nu 3 dagen later (hopelijk ?) in huis.

Er ging ook veel tijd verloren door Bike24 zelf.
Dinsdag de 30e (dag na Pinksteren) bestelling ingegeven en pas de maandag erna werkelijk aan GLS overhandigd.
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1059
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Maandag vroeg bestelt en net binnen, valt me mee als ik andere verhalen lees
Lekker fietsen!
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ze hebben nu Stanton bij Bike24. Voor die prijzen koop je weinig staal meer tegenwoordig.

https://www.bike24.nl/zoekresultaat?searchTerm=Stanton
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
melf#50
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 19 oktober 2020, 20:26

Bestelling gedaan bij Bike24 , vorige week woensdag overdag , het gekke is dat het pas vrijdag is opgehaald door DHL , toen naar het depot in DLD. Pas maandag (vandaag) weer beweging en vandaag ook geleverd. Je zou denken , het is op voorraad , dus meteen versturen maar zo werken Duitsers meestal niet is mijn ervaring. En in het weekend staat alles stil.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

maverick76 schreef: za 24 juni 2023, 12:47 Ze hebben nu Stanton bij Bike24. Voor die prijzen koop je weinig staal meer tegenwoordig.

https://www.bike24.nl/zoekresultaat?searchTerm=Stanton
Onderstaand frame zou ik niet kopen :winkie:
Bike24 schreef:Kenmerken van Stanton Slackline:
Dubbel gebutst 4130 CrMo stalen frame
Qua prijs, tja, echt duur is het niet maar goedkoop kan ik het ook niet noemen (voor een 4130 frame) en imho vergelijkbaar met andere merken/aanbieders. Maar ik ben verwend, in de goede oude tijd kocht je een On-One frame voor minder dan 200 euro...
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2636
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

melf#50 schreef: ma 10 juli 2023, 18:25 Bestelling gedaan bij Bike24 , vorige week woensdag overdag , het gekke is dat het pas vrijdag is opgehaald door DHL , toen naar het depot in DLD. Pas maandag (vandaag) weer beweging en vandaag ook geleverd. Je zou denken , het is op voorraad , dus meteen versturen maar zo werken Duitsers meestal niet is mijn ervaring. En in het weekend staat alles stil.
Luxemburgers al helemaal niet. Twee weken besteld (RCZ, op voorraad) en nog steeds niet overgedragen aan UPS :evil:
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
melf#50
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 19 oktober 2020, 20:26

dat is wel heel erg lang :o
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

George schreef: ma 10 juli 2023, 19:11
maverick76 schreef: za 24 juni 2023, 12:47 Ze hebben nu Stanton bij Bike24. Voor die prijzen koop je weinig staal meer tegenwoordig.

https://www.bike24.nl/zoekresultaat?searchTerm=Stanton
Onderstaand frame zou ik niet kopen :winkie:
Bike24 schreef:Kenmerken van Stanton Slackline:
Dubbel gebutst 4130 CrMo stalen frame
Qua prijs, tja, echt duur is het niet maar goedkoop kan ik het ook niet noemen (voor een 4130 frame) en imho vergelijkbaar met andere merken/aanbieders. Maar ik ben verwend, in de goede oude tijd kocht je een On-One frame voor minder dan 200 euro...
Klopt, die tijd ken ik ook nog. Maar tegenwoordig zijn zelfs Surly's al 8/900 euro.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Plaats reactie