De vierde editie van de Bart Brentjens Challenge vindt dit jaar plaats op 12 oktober 2008. De inschrijving is inmiddels alweer geopend.
Meer nieuws over het parcours zal spoedig via deze site bekend worden gemaakt. De vierde BBC zal in het teken staan van het afscheid van Bart Brentjens die in zijn eigen wedstrijd afscheid zal nemen als actieve profmountainbiker.
http://www.bartbrentjenschallenge.com/i ... PageID=101
Bart Brentjens Challenge inschrijving alweer begonnen!
-
- Extreme Biker
- Mijn mountainbike: Cube AMS 120 Race 29
Live Your Life ....Its To Short To Waste!
Greetz Rick
Duchenne Heroes 2013
http://www.teamlimburgia.nl
Cube AMS 120 Race 29, 2013
Garmin Map60 CSx
Greetz Rick
Duchenne Heroes 2013
http://www.teamlimburgia.nl
Cube AMS 120 Race 29, 2013
Garmin Map60 CSx
- shiverer
- Site Admin
- Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
- Contacteer:
Speciaal voor de wedstrijden hebben we, inderdaad, het onderdeel wedstrijden!
Anders kunnen we iedere wedstrijdaankondiging wel onder nieuws plaatsen.
Verplaatst naar hier, dus.
-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
-
- Extreme Biker
- Mijn mountainbike: Apex Torq29
- Contacteer:
ik heb me alweer ingeschreven voor de 100km. ondanks groot op onthoud van vorig jaar en veel pech toch weer ingeschreven. het blijft toch een van de betere marathons wat dit landje te bieden heeft enjeh, de start ligt weer zowat voor mun deur:p dus waarom ook niet
-
- Pro Biker
- Mijn mountainbike: Canyon Lux
Speciaal voor de marathons hebben we het onderdeel marathons!shiverer schreef:Speciaal voor de wedstrijden hebben we, inderdaad, het onderdeel wedstrijden!
-
- All rounder
- Mijn mountainbike: Giant NRS, Scott Spark, Ridley Helium Team Silence-Lotto
- Contacteer:
Als je je inschrijft voor de 100 km kun je kiezen voor wedstrijd heb ik gezien. Zou het mogelijk zijn om zonder licentie mee te doen bij de amateurs/funklasse, dmv een daglicentie bijvoorbeeld? Als je op wedstrijd klikt krijg je namelijk een vakje voor je licentienummer, maar er staat geen sterretje bij, en lijkt me dus niet verplicht. Wat zou er gebeuren als ik me voor de wedstrijd inschrijf zonder een nummer in te vullen, zou dit lukken/mogen? Ben erg benieuwd.
Ik denk niet dat je ermee weg komt. De licentienr worden nml ook gecontroleerd/ geregistreerd door de knwu. Achteraan aansluiten dus...the_muffinman schreef:Als je je inschrijft voor de 100 km kun je kiezen voor wedstrijd heb ik gezien. Zou het mogelijk zijn om zonder licentie mee te doen bij de amateurs/funklasse, dmv een daglicentie bijvoorbeeld? Als je op wedstrijd klikt krijg je namelijk een vakje voor je licentienummer, maar er staat geen sterretje bij, en lijkt me dus niet verplicht. Wat zou er gebeuren als ik me voor de wedstrijd inschrijf zonder een nummer in te vullen, zou dit lukken/mogen? Ben erg benieuwd.
Inmiddels ook ingeschreven voor de 100km (wedstrijd) en zijn benieuwd voor wat het brengen gaat.... BBC doe je best zou ik zeggen
-
- All rounder
- Mijn mountainbike: Merida X-Mission Carbon Team
- Contacteer:
Vorig jaar de 70 km gereden, super tocht. Alleen jammer dat er later op de dag meer wandelaars verschenen en er op belangrijke punten ineens pijlen verdwenen waren (rara hoe komt dat toch). Jammer genoeg 2 keer met een grote groep bikers fout gereden, totdat er iemand was die de weg wist.
Ga dit jaar voor de 100 km.
Ga dit jaar voor de 100 km.
http://www.bikespot.nl" target="_blank - de beste spots voor mountainbikers!
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Stumpjumper 29"
- Contacteer:
Gisteren ook ingeschreven voor de 100km!
Vorig jaar de 70km gereden maar daar had ik naderhand gewoon spijt van, nu dus mooi de volle rit..
Vorig jaar de 70km gereden maar daar had ik naderhand gewoon spijt van, nu dus mooi de volle rit..
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Is een met grote wielen!
Heeft men al wat veranderd aan de opstoppingen van vorig jaar?
Op de 11 gaat het vanzelf.