Mountainbike in de Harz
Afgelopen weekend een samen met een fietsmaat een tocht gereden in de Harz (Duitskland) ongeveer 150 km's en 3300 hoogtemeters. Een verslag (en fotos) zijn te lezen op: http://www.bikextreme.nl/wordpress/?p=32
Laatst gewijzigd door lovestore op wo 30 augustus 2006, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
We hebben hem gefietst met een Garmin MAP60Cx GPS. Track (tegen betaling) gedownload via de site van het betreffende fiets blad. Stuur me maar even een PB met je emailadres dan zal ik de tracks (inclusief roadbook) naar je mailen!msxx schreef:Mooi, zet ik hem op de agenda voor komend voorjaar
Je hebt het trouwens over GPS, waar heb je de GPS track gedownload?
-
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Giant Trance 2, Fox Talas RL, SRAM X.O
Mooie gallery zeg! Thumbs up, which seems to be your motto!
Die hike & bike klimtocht die ik op de foto's zag, maakte deze ook onderdeel uit van de (GPS)-route? Hoe beviel de Garmin & was de route de download meer dan waard?
Die hike & bike klimtocht die ik op de foto's zag, maakte deze ook onderdeel uit van de (GPS)-route? Hoe beviel de Garmin & was de route de download meer dan waard?
Als je bedoeld het lopen met de fiets, ja die maakt onderdeel uit van de route. Echter het is een stukkie van ongeveer 2 kilometer, daarna is het weer "downhill" pret!Aegis X.O schreef:Mooie gallery zeg! Thumbs up, which seems to be your motto!
Garmin is echt super, vooral in combinatie met TOPO Duitsland! Nergens verlies van signaal, snelle opstart tijd. Deze GPS was de andere persoon die mee fietste, ik heb zelf een Magellan eXplorist 210, die heeft toch echt vaker verlies van signaal!