Naar buitenlandse maatstaven wel ja.
Heb een keer een blauwe afdaling bij Praia da Luz (Algarve) gereden waar ik ‘t dun van in m’n broek deed.
Dus de vraag blijft: Classificatie volgens NL standaard? Dan absoluut zwart.
Naar buitenlandse maatstaven wel ja.
Toffe video, geeft wel een aardige indruk. Nieuw zijn sowieso de Trek northshore (easy) en de Cube rockslab (tricky). Ik hoop nog op een hogere drop naast die 4 makkelijke.Tijgerhaai schreef: ↑di 26 december 2023, 12:11 Vorig jaar op Netersel wezen spelen. De rockgarden is toch wel een voorbeeld van wat er kan. Eerste rodje valt nog niet mee. Mijn neefje doet 'm inderdaad lekker op zijn XC hardtail. (heeft ondertussen een XC fully) Op de trail zijn er ondertussen al weer dingen gewijzigd/bij gekomen. Volgend jaar maar weer eens die kant op. (2:30 uur rijden voor mij)
https://www.instagram.com/reel/CiGUzwVs ... BiNWFlZA==
Heb je dan hoogteverschil nodig voor rood of zwart, en hoeveel dan? Of is het gewoon een makkelijk excuus aangezien je voor een drop van 1m, uhh tenminste 1m hoogteverschil nodig hebt, voor gap jumps in principe helemaal geen, ...
Je rijdt ook naar Soest om kansloos te blubberen.
Nee natuurlijk niet.Giant-E schreef: ↑di 26 december 2023, 18:10Dit is niet serieus, toch?Dice Oldskool schreef: ↑di 26 december 2023, 15:57
Kijk je wel uit voor die 3 oppervlakkige wortels?