⚡ Mondraker Level R "The Magician"

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Zo, dat is wel enorme overkill voor de Wesselerbrink"berg"!!! :P :tong

Dikke fiets, veel plezier ermee!
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Mooi ding Dice, ga je ongetwijfeld veel plezier van hebben :-q
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
kermit
Moderator
Moderator
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: ma 11 december 2023, 21:29 Je kan niet even snel de accu wisselen zoals bij Cube. Bij noodzaak kan het natuurlijk wel maar dan moet de motor er eerst onderuit. Het was bij mij ook wel even een afweging die gemaakt moest worden. Thuis geen probleem, range ook niet maar bij meerdaagse tripjes zou het eventueel een uitdaging worden als er geen stroompunt voorhanden is. Daar moet ik dus wel rekening mee houden bij het boeken van een accommodatie.
Gewoon een (enkelvoudig) verlengsnoer meenemen voor de zekerheid. Tot nu toe geen problemen gehad in diverse accomodaties in de Franse en Italiaanse Alpen. Er is altijd wel een stopcontact beschikbaar.
Wat wel al een of twee keer van pas gekomen is is zo'n verloopstekker van de ANWB winkel :D
(de pennen van de normale stekker waren te dik voor het stopcontact, met zo'n verloopje ging het wel).

Voor de ruigere (buitenlandse) trails zal hij ongetwijfeld goed bevallen!
Als je er wat ritten mee gemaakt heb en het nieuwe eraf is lees ik ook graag een vergelijking met je Cube :-q
DONEER JE OOK?

Doe nooit met rust en beleid wat ook met frustratie en emotie kan.
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Die verloop stekkert is een goeie, ja.
Bij deze een tipje van frequent flyer Flipje: https://www.bol.com/nl/nl/p/northwall-u ... oductTitle

Alles intern en 2 usb poorten, kan je gelijk je telefoon en laptop opladen. :)
Laatst gewijzigd door TenZNL op di 12 december 2023, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Plopsaland

... en anders even langs de plaatselijke bouwmarkt (in Fr, Ch, It, ...) en een schroevendraaier meenemen.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

TenZNL schreef: di 12 december 2023, 11:26

Ja dat is wel handig om je overige electronica in een berghok waar je verder meestal geen zicht op hebt op te laden. :-D
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: di 12 december 2023, 16:13

Ja dat is wel handig om je overige electronica in een berghok waar je verder meestal geen zicht op hebt op te laden. :-D
Tssss, zo zijn mensen niet. Gewoon die iPhone 15 pro op je zadel leggen en aan het bier :tong
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Dice Oldskool schreef: di 12 december 2023, 16:13

Wellicht makkelijk als je je motor en accu eruit moet sleutelen en een manual moet raadplegen omdat je accu semi-permanent in je frame verwerkt zit? :bier:
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

TenZNL schreef: di 12 december 2023, 18:16
Wellicht makkelijk als je je motor en accu eruit moet sleutelen en een manual moet raadplegen omdat je accu semi-permanent in je frame verwerkt zit? :bier:
Doet mij denken aan de schuur van Yuri. Die had/heeft toch een pc of laptop daar permanent staan om alles gelijk op te kunnen zoeken?
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Dice Oldskool schreef: wo 13 december 2023, 02:25
TenZNL schreef: di 12 december 2023, 18:16
Doet mij denken aan de schuur van Yuri. Die had/heeft toch een pc of laptop daar permanent staan om alles gelijk op te kunnen zoeken?
Oh ja, die heeft een oud workstation compleet met bedraade ethernetconnectie ingericht in z`n schuur. :D
Naja, beter mee verlegen dan om verlegen, toch? Ik vind het ook wel makkelijk als ik een vork of een demper uit elkaar trek voor service.
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Eindelijk tijd gehad om de fiets echt uit te laten. Plan was om xRemcox en zijn maatje te volgen op de trails in Bad Iburg maar de plaatselijke groene bromsnor had daar andere ideeën over. Dan maar terug naar Tecklenburg want alleen over de Hermannsweg fietsen daar kwamen we niet voor.

Ondanks de bakken met regen die er ook daar de laatste weken is gevallen lagen de trails er over het algemeen redelijk tot goed bij. Ook op plekken glibberen en glijden maar dat kwam ook door het vele blad wat er nu van de bomen gevallen is.

De Mondraker voelde goed aan voor deze 1e indruk. Moest wel behoorlijk wennen aan de andere geo en de 29ers. Heb zekers nog niet voluit kunnen rijden maar dat komt nog wel als het er allemaal wat beter bij ligt en de wittebroodsweken voorbij zijn. Onderweg ook mijn 1e wegglijder en otb gehad maar zonder kleerscheuren weer gewoon verder kunnen gaan.
Ook nog wat stukjes gereden die ik nog niet kende, top.
Remco nogmaals bedankt voor het gidsen . :-q

Afbeelding
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Was toch een geslaagd dagje hoor. Jammer dat we bad iburg niet hebben kunnen rijden. Maar die komt nog wel :winkie:

En ook nog een mooie fiets, wel heel klein en heel zwaar. Maar trapt wel makkelijk omhoog 8)
⛧⛧⛧
kermit
Moderator
Moderator
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Inmiddels nog meer ervaringen mee opgedaan Dice?

Ik heb nog niks gekocht dus de Crafty RR is nog niet van het netvlies verdwenen... :D
DONEER JE OOK?

Doe nooit met rust en beleid wat ook met frustratie en emotie kan.
Dennis17e
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Propain Hugene & RAAW Madonna

Dice Oldskool schreef: zo 17 december 2023, 19:55 Eindelijk tijd gehad om de fiets echt uit te laten. Plan was om xRemcox en zijn maatje te volgen op de trails in Bad Iburg maar de plaatselijke groene bromsnor had daar andere ideeën over. Dan maar terug naar Tecklenburg want alleen over de Hermannsweg fietsen daar kwamen we niet voor.

Ondanks de bakken met regen die er ook daar de laatste weken is gevallen lagen de trails er over het algemeen redelijk tot goed bij. Ook op plekken glibberen en glijden maar dat kwam ook door het vele blad wat er nu van de bomen gevallen is.

De Mondraker voelde goed aan voor deze 1e indruk. Moest wel behoorlijk wennen aan de andere geo en de 29ers. Heb zekers nog niet voluit kunnen rijden maar dat komt nog wel als het er allemaal wat beter bij ligt en de wittebroodsweken voorbij zijn. Onderweg ook mijn 1e wegglijder en otb gehad maar zonder kleerscheuren weer gewoon verder kunnen gaan.
Ook nog wat stukjes gereden die ik nog niet kende, top.
Remco nogmaals bedankt voor het gidsen . :-q

Afbeelding
Lekker bezig hoor, de eerste van vele actiefoto's :winkie: Als het iets droger is maar snel maar een keer een rondje rijden met de onbenullen!
Nukeproof Scout 290 | Propain Hugene | RAAW Madonna V2.2 | Forbidden Druid |

#TeamOnbenul
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

kermit schreef: wo 27 december 2023, 23:31 Inmiddels nog meer ervaringen mee opgedaan Dice?

Ik heb nog niks gekocht dus de Crafty RR is nog niet van het netvlies verdwenen... :D
Buiten de rit om in DLD nog geen meter meer gereden. Feestdagen, werk, gezin en wateroverlast zitten mij behoorlijk in de weg. Die Crafty is ook echt een hele mooie capabele fiets. Jij bent wat fijngevoeliger dan ik en wil een speelse en zover dat met een e-bike kan een lichtvoetige fiets hebben maar persoonlijk zou ik hem achteraf gezien zonder twijfel kopen. Ben zeer benieuwd waar jij mee op de proppen komt tzt.
Plaats reactie