Orbea Occam H10 xl [VERKOCHT]

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Mr. Orange
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 22 februari 2023, 00:14

Hallo allemaal,

Ik heb de overstap gemaakt naar xc/dc en mijn dikke trail/DH knaller staat nu stof te happen in de schuur. Het doet wel een beetje pijn, want hij heeft me in januari 3300 euro gekost (inclusief Rekon en tubeless maken), maar twee fietsen is me teveel en nu kost het me alleen maar geld.

Ik vraag een, in mijn ogen, een heel schappelijke 1950 euro (vaste prijs) voor de fiets, hij is echt in uitmuntende staat en heeft exact 223 km gereden. Op Marktplaats heb ik al heel wat tijdverspillers, niet komen opdagers en gelukszoekers gehad (superfrustrerend) dus ik hoop hier een serieus nieuw baasje voor deze prachtbak te vinden.

Er zit levenslange garantie op het frame op en ook crash replacement garantie welke we kunnen waarborgen door het uitwisselen van gegevens. Bij problemen neem ik de afhandeling dan voor mijn rekening.

Hier wat foto’s:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op verzoek kan ik meer detailfoto’s toesturen. Hij is uitgerust met full XT groep en remmen en een E Thirteen Helix crank.

De fiets is te bezichtigen en te testen in Deventer, je bent welkom.

Bij serieuze interesse hoor ik graag van je. Je kunt me mailen via: archermusicATlive.nl.

Jeroen
Laatst gewijzigd door Mr. Orange op di 13 juni 2023, 19:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Flow is alles!

Orbea Oiz M30 2023 spec.
Mr. Orange
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 22 februari 2023, 00:14

Even een liefdevol bumpje en de prijs naar:

€ 1950,-

Wie maakt me los?

😁
Flow is alles!

Orbea Oiz M30 2023 spec.
Gesloten