Op zoek naar iemand met Thule Velospace XT3 (regio bollenstreek)

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Plaats reactie
Marz45
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 545
Lid geworden op: za 6 oktober 2012, 19:21
Mijn mountainbike: YT Izzo Blaze
Contacteer:

Ik ben op zoek naar iemand die een thule velospace XT3 fietsendrager heeft in de regio bollenstreek. Als het mogelijk is zou ik graag de drager willen “passen” achter mijn auto.

Ik heb een VW california bus met een grote achterklep en ben op zoek naar een nieuwe drager. Mijn huidige thule drager kantelt niet ver genoeg en moet ik elke keer er afhalen als ik in de achterklep moet zijn en dat ben ik wel zat nu. Ik heb al naar meerdere dragers gekeken en gepast maar allemaal hebben ze tekortkomingen.
Nu schijnt de thule velospace xt3 (met de staalkabel op de verste stand) wel te werken, echter ik zou het graag willen zien met mijn fiets er op.

Je kan me een PB sturen als iemand hiervoor open staat.
Medico
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 2 november 2012, 04:30
Mijn mountainbike: Carbonda FM 936, on one scandal

Ik heb de velospace, maar niet in de bollenstreek woonachtig helaas.
Moet zeggen op mn skoda enyaq zit hij goed en kan makkelijk met 4 fietsen platgelegd worden om bij de klep te komen.
Een minpuntje is er wel...3 moderne fietsen met boost kunnen niet zonder bescherming naast elkaar gezet worden; de vork zit tegen de achterbrug aan dan. Dat is wat mij betreft ook t enige minpunt. Verder stabiel en snel te plaatsen.
Vakmanschap is Meesterschap

Carbonda fm 936 viewtopic.php?f=14&t=144187
Plaats reactie