Pyga Slakline 170mm 29 enduro & kleding

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
j---esse
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: ma 2 mei 2011, 00:47

Pyga Slakline 170mm 29 enduro

Hele mooi Pyga Slakline RAW in maat Large. Bike zelf opgebouwd en vorig seizoen met veel plezier op verschillende plekken de berg af begeleid, maar ondertussen heeft mijn koopwoede weer toegeslagen en heb ik een andere bike gekocht voor dit seizoen. Sommige onderdelen zijn mee verhuist naar mijn nieuwe bike wat betekent dat een heleboel onderdelen op deze fiets eigenlijk nieuw of vrijwel nieuw zijn. Ik ben zelf circa 185cm lang en met zijn reach van 480mm is het eigenlijk een best wel 'normale' maat large voor wat betreft een enduro fiets. Ideale metgezel voor iemand die op zoek is naar een bike voor enduro rondjes in zowel ardennen/duitsland maar ook naar een bikepark wil.

Specs:
Frame : Pyga Slakline 29 in RAW alu 160mm travel, maat Large (zie geo chart bij de foto's)
Demper : DVO Jade X 205x65mm, net een service beurt gegeven en de shaft vervangen voor een HD shaft (de nieuwe zwarte variant).
Vork : Rockshox Lyrik select charger 170mm. net ook een verse servcice beurt gehad gehad met nieuwe olie en stofringen.
Wielen : Roval aluminium 29 Boost 29mm intern, met torque caps, nieuw!
Remmen : Sram Code R met 2x 200mm schijven, ook nieuw en compleet ontlucht!
Drivetrain : Sram GX Eagle 1x12, nieuwe binnen en buitenkabels.
Cassette : Sram PG1230 11-50, hooguit 100km oud.
Crank : Raceface Aeffect crankset met Absolute Black 32 tands oval, daarnaast krijg je er ook een 30 tands standard raceface chainring bij.
Handlebar : Raceface 35mm aluminium
Dropper : Xfusion Manic 170mm dropper, slechts 3 ritten oud, net opnieuw geinstalleerd met nieuwe binnenkabel.
Zadel : Fabric
Grips : DMR Deathgrip
Pedalen : geen
Banden : Maxxis DHR 2.4 exo+ achter, DHF 2.5 exo voor
gewicht: circa 15.5kg zoals afgebeeld.
Vraagprijs: 2750 euro

Fotos:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geo:

Afbeelding

Bell Super 3R MIPS Full Face Helm

Mooie Bell super 3R met MIPS in maat large (58-62cm). Helm heeft de nodige gebruik sporen (heb deze zo veel mogelijk proberen vast te leggen op de foto's) en gaat weg omdat ik soms wat last had van de pasvorm, daarnaast heb ik nu ook een ander full-face helm waardoor ik het zonde vind om deze enkel te gebruiken als half-shell.

vraagprijs: 90 euro

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fox Enduro knee pads maat M met D30

Mooie Fox enduro knee pads maat M met D30. Heb zelf uit eindelijk toch besloten om met de maat L te blijven rijden aangezien deze me net te strak zitten.

vraagprijs: 50 euro

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie