Retro Giant gravel conversie

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
jsj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 6 januari 2019, 13:13

Nog eentje uit de schuur, om ruimte te creëren voor nieuwe projectjes :lol:

Een gave gravelbike om kennis te maken met het concept of gewoon of als daily in de stad. Van dit exemplaar zul je geen tweede tegen komen denk ik.

Frame maat zal een S tot M zijn. Door de conversie een iets langere reach gekregen maar langer dan 1.70m moet je niet zijn denk ik. Of korte benen hebben.

Voor mij met 1.75 aan de kleine kant in ieder geval.

Giant ATX 840 ergens uit de jaren 90. Frame is in mooie staat.. Deze fiets is zeker gebruikt maar de vorige eigenaar is wel zuinig op geweest. Geen rare deuken of rare beschadigingen. Kwalitatief goed frame en lak blijkbaar. Ook goede wielen want die zien er top uit en lopen mooi.

Volledig gestript en opnieuw opgebouwd met:

* nieuwe Ritchey dropbar
* nieuwe geïntegreerde shifters/remgrepen van Sensah
* nieuw stuurlint
* nieuwe Billy Bonkers
* nieuwe binnen en buiten kabels
* nieuwe remblokken
* trapas vervangen
* nieuwe stem
* nieuwe headset adaptor zodat moderne sturen gemonteerd kunnen worden.

Voorvork op lucht en blijft op druk maar verwacht daar niet te veel van, naar huidige maatstaven beetje een pogo stick gevoel maar voor gravel bike haalt het wel even de scherpe kantjes er vanaf.

Er zit voor ongeveer 135 euro aan nieuwe spullen op dus ik wil er graag 225 euro voor hebben.

Foto's met 2 verschillende stem lengtes, ik heb ze beide dus beetje afhankelijk van je lengte armen/bovenlijf te kiezen.

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
jsj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 6 januari 2019, 13:13

Deze wil ik graag onder de aandacht brengen ( en verkopen )

Prijs voor forum leden onderhandelbaar :-q
Plaats reactie