Neuron 7.0

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
Plaats reactie
Mtbr12
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 13 november 2022, 16:25

Ik vind de neuron al 7.0 wel interessant.
Ik kan die toch gewoon bestellen en mocht ie echt tegenvallen dan kan die kosteloos retour toch? Of is dit in de praktijk toch lastiger dan ze vermelden op de website?

Ritje naar Koblenz om te testen vind ik dan meer gedoe.

Wel erg jammer dat de aanbieding met €300 extra korting net verlopen is. Het is niet de verwachting dat ze nog eens deze korting geven op korte termijn ofwel?
Gebruikersavatar
Koban
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1123
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 08:32
Mijn mountainbike: twee wielers
Contacteer:

Mtbr12 schreef: vr 17 maart 2023, 16:08 Ik vind de neuron al 7.0 wel interessant.
Ik kan die toch gewoon bestellen en mocht ie echt tegenvallen dan kan die kosteloos retour toch? Of is dit in de praktijk toch lastiger dan ze vermelden op de website?

Ritje naar Koblenz om te testen vind ik dan meer gedoe.

Wel erg jammer dat de aanbieding met €300 extra korting net verlopen is. Het is niet de verwachting dat ze nog eens deze korting geven op korte termijn ofwel?
Zolang je de fiets niet afragt en onbeschadigd terug kunt sturen geen probleem.

Kunt ook testen in Valkenburg :-)
https://www.canyon.com/en-nl/explore-co ... imano.html

En of die korting nog komt is koffie dik kijken.




Had Stitched 360 Pro besteld op de dag dat ik hem binnen kreeg. Kwam de kortingsactie online. Contact opgenomen en deze wordt alsnog toegepast naar de 30 dagen bedenk termijn. Nu afwachten op de creditering.
GPX routes Rechswald --> Reichswald.nl
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

En omdat dit geen NIEUWS is maar een vraag over welke fiets te kopen heb ik het verplaatst naar Bikeadvies :kiss:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4129
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

En weer open voor toevoegingen
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Was 'ie nog gesloten? :oops:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2134
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Koban schreef: vr 17 maart 2023, 16:18
Mtbr12 schreef: vr 17 maart 2023, 16:08 Ik vind de neuron al 7.0 wel interessant.
Ik kan die toch gewoon bestellen en mocht ie echt tegenvallen dan kan die kosteloos retour toch? Of is dit in de praktijk toch lastiger dan ze vermelden op de website?

Ritje naar Koblenz om te testen vind ik dan meer gedoe.
Zolang je de fiets niet afragt en onbeschadigd terug kunt sturen geen probleem.
Ik heb het al eerder op het forum gemeld maar deze misvatting is hardnekkig.
Misschien dat Canyon dat vroeger inderdaad zo promootte maar er staat al lange tijd op de website dat je alleen ongebruikte artikelen retour kunt sturen.

Dit maakt nogal een verschil voor de ts.
Zie ook hier:

https://www.canyon.com/nl-nl/klantenser ... turns.html
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1722
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

wat zou er tegenvallen, waar ben je bang voor? Je mag hem uiteraard wel monteren en een rondje door de straat fietsen. Als je een droge route kiest zou ik het ook best aandurven om een paar kilometer trail te pakken. Maar op eigen risico...
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1722
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

Koban schreef: vr 17 maart 2023, 16:18 Had Stitched 360 Pro besteld op de dag dat ik hem binnen kreeg. Kwam de kortingsactie online. Contact opgenomen en deze wordt alsnog toegepast naar de 30 dagen bedenk termijn. Nu afwachten op de creditering.
[off-topic] vette fiets![/off]

[on] ik had zoiets ook maar dan met een nieuwer modeljaar. '22 Spectral besteld, en op de dag van levering kwam de '23 Spectral online. Gewoon de oude teruggestuurd en de nieuwe besteld. Nadeel is wel dat je hem dan dus even 2x betaalt, want er gaat wel wat tijd over de restitutie heen. Je kunt dit voorkomen door de nieuwe te bestellen en als betaalmethode 'overschrijving' te kiezen en dan wachten met overschrijven tot je je geld terug hebt. Maar dit gaat ten koste van de levertijd en ik heb niet kunnen vinden hoe lang ze een besteld model voor je vasthouden zonder dat er is betaald.
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1722
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

Zie dat zojuist de nieuwe Neuron is gepresenteerd: https://www.canyon.com/nl-nl/mountainbi ... neuron/al/
Plaats reactie