Verkocht, mag dicht.

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Gebruikersavatar
coming
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 14 januari 2011, 18:07
Mijn mountainbike: Raaw Jibb

Te koop wegens overstap Shimano.

Complete Sram Guide T 4 zuiger remmen voor (sram matchmaker voor) + achter incl 180mm + 200mm sram centerline schijven, en pm adapter voor 200mm schijf.

Voorrem lengte kabel; 80 cm, achterrem 135cm.

Remmen zijn 1 seizoen gebruikt en hebben niet al teveel km’s gemaakt aangezien ik er 6 maand uit heb gelegen ivm blessure. Heb achterrem blokken 1 keer vervangen terwijl dit nog niet nodig was (setje blokken krijg je erbij)

Vaste zeer scherpe prijs voor de hele set 75,- incl verzending.

Remmen zijn gebruikt, maar verkeren in prima staat! Heb de eventuele gebruikerssporen/beschadigingen zo duidelijk mogelijk proberen vast te leggen, dus de foto’s spreken voor zich.. Geen Dot corrosie!

Af te halen in Deurne (NB) of eventueel af te spreken in de omgeving van Mook/Groesbeek waar ik vrijwel altijd in de weekenden te vinden ben.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door coming op ma 20 februari 2023, 19:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Ride it out.
Gebruikersavatar
coming
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 14 januari 2011, 18:07
Mijn mountainbike: Raaw Jibb

Prijs aanpassing. Gehele Remset incl remschijven en toebehoren voor een zeer nette prijs : €75,-

Aanpassing 17-2 prijs is incl verzending.
Ride it out.
Gebruikersavatar
coming
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 14 januari 2011, 18:07
Mijn mountainbike: Raaw Jibb

Kleine en laatste prijs aanpassing, 75,- incl verzending. Dus beide remmen compleet en nog dicht en ontlucht incl remblokken, incl schijven, en pm adapter voor 200mm schijf.

Doe er je voordeel mee :-q
Ride it out.
Gesloten