RAAW Madonna - Finale Ligure P4

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2017
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Dank!

Daarmee een welkome aanvulling met dat kansloze weer van afgelopen tijd👍
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Alweer bijna een week terug van een fantastische week in Finale Ligure. In tegenstelling tot vorig jaar waren de weergoden ons goed gezind, droge trails en zon dus! :-q Vorig jaar nog op de Orange Stage 6 EVO en dit keer op de Madonna. Toch wel een verschil, deze fiets heeft net iets meer reserve en ik was hierdoor merkbaar minder vermoeid aan het einde van de week vergeleken met vorig jaar.
Vorig jaar hebben we een beetje afgewisseld met single uplifts en gegidste dagen door Finale Bikers en RideOnNoli. Dat laatste beviel veruit het beste, dus we kozen ervoor om dit keer 5 van de 6 fietsdagen met hen door te brengen. Ze shuttlen met Land Rover Defenders en je komt werkelijk overal. Het gebied rondom Finale is groot en kent enorm veel trails. De bekende ''classics'' zijn compleet anders dan de trails die wat verder weg liggen, daar komt de massa niet en daardoor zijn ze in veel betere staat.

Klein stukje video van zo'n geweldige trail waarbij ik de Gopro op m'n helm heb en probeer pieterw33 te volgen:


Nog wat plaatjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Dat proberen bij houden gaat je altijd nog al goed af hoor :P Krijg wel weer zin om terug te gaan :lol:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Lookin` good 8)
Lekker filmpje ook, de snelheid zit er goed in. Was dat een rode lijn?

Dat de Madonna grote reserves heeft, geloof ik direct. Het viel me laatst in Winterberg al op hoe makkelijk dat ding van Dennis17e de lastige secties neemt :-q
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

TenZNL schreef: za 6 mei 2023, 12:07 Lookin` good 8)
Lekker filmpje ook, de snelheid zit er goed in. Was dat een rode lijn?

Dat de Madonna grote reserves heeft, geloof ik direct. Het viel me laatst in Winterberg al op hoe makkelijk dat ding van Dennis17e de lastige secties neemt :-q
Volgens Trailforks is die van het filmpje een blauwe. Er zitten geen moeilijke passages in dus daar kan ik me wel in vinden. Er zijn heel veel relatief makkelijke trails daar die toch erg leuk zijn om te rijden.
Gebruikersavatar
Dennis17e
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 8 december 2021, 10:35
Mijn mountainbike: Propain Hugene & RAAW Madonna

Ik hoop mijn Madonna daar ook eens uit te mogen laten, ziet er heel tof uit :winkie: Al vraag ik me af of dat net zo goed gaat als bij jou... aan de fiets zal het in ieder geval niet liggen die laat nog heel veel groei toe qua capabiliteit.

Mag ik vragen hoe jij je gps op de bovenbuis gemonteerd hebt?
Nukeproof Scout 290 | Propain Hugene | RAAW Madonna V2.2 | Forbidden Druid |

#TeamOnbenul
Gebruikersavatar
Kabookie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: di 12 april 2016, 09:59

Dennis17e schreef: za 6 mei 2023, 20:30 Ik hoop mijn Madonna daar ook eens uit te mogen laten, ziet er heel tof uit :winkie: Al vraag ik me af of dat net zo goed gaat als bij jou... aan de fiets zal het in ieder geval niet liggen die laat nog heel veel groei toe qua capabiliteit.

Mag ik vragen hoe jij je gps op de bovenbuis gemonteerd hebt?
Ja elke Madonna eigenaar moet z'n fiets toch eens de Madonna trail afsturen vind ik eigenlijk :lol: :tong

Ik gebruik zo eentje: 76 Projects Enduro Mount
Type A met daarop een Garmin 530 erop. Bevalt wel goed, maar ik raak hem wel eens tijdens het rijden.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1477
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Kabookie schreef: za 6 mei 2023, 20:45 Ja elke Madonna eigenaar moet z'n fiets toch eens de Madonna trail afsturen vind ik eigenlijk :lol: :tong

Ik gebruik zo eentje: 76 Projects Enduro Mount
Type A met daarop een Garmin 530 erop. Bevalt wel goed, maar ik raak hem wel eens tijdens het rijden.
Zet de 530 wel vast met een touwtje, ik heb die mount na 3 ritten al kapot geschopt met mijn knie :roll:
Plaats reactie