Project12 Victor Mk3

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Afbeelding

Gisteren dan eindelijk redelijk weer en wat tijd over voor een eerste ritje. Plan was weer eens dicht bij huis LDD zwart te rijden en onderweg nog wat fijnafstelling te doen, maar nadat ik mijn multitool was vergeten en erachter kwam dat het reservoir van mijn Camelbak lekte (natte tas, natte jas) maar een korter rondje groen gedaan. Rekening houdend met NBS voel ik wel duidelijk dat deze fiets zich heel lekker laat sturen, mijn vorige fietsen met traditionele geo gingen gevoelsmatig niet zo lekker de bocht door. De demper voelde goed en ging mooi door zijn veerweeg, de vork moet ik nog wat langer mee spelen. De Ingrid / XTR combinatie schakelt mooi, de derailleur doet niet onder voor bijvoorbeeld een XTR. Al met al toch een geslaagde eerste rit met een blije ik op de terugweg, binnenkort maar eens op wat leukere plekken uitlaten. :)
Laatst gewijzigd door Knakker29 op za 28 januari 2023, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Nice! Volgende week rondje Nijmegen doen? :winkie:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Het weer ziet er in ieder geval goed uit en tegen die tijd ben ik ook wel weer hersteld :lol: Ik moet na al dat duurwerk duidelijk weer wennen aan intensiteit, als je dood gaat op groen weet je waar je staat :D
Plaats reactie