Nieuwe route Soest?
- cheeta
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 7397
- Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
- Mijn mountainbike: Plopsaland
Hoe gaat deze route gepositioneerd worden in het aanbod in de regio c.q. zich onderscheiden van de reeds bestaande routes?
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."
| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
-
- Extreme Biker
- Berichten: 674
- Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 17:08
- Mijn mountainbike: kanondeel scherp mesje, haast, grootse V en een opvouwfiets
De tracks zijn nog niet bestand tegen veel gebruik. Ze zijn nog niet stabiel genoeg. Voorlopig echt ongewenst: cyclocrossers en gravelaars. Dunne banden snijden de nieuwe tracks als pizzasnijders open. Dat levert in dit kwetsbare stadium flinke schade op.
- bouwpakket
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 6136
- Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
- Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig
Gepositioneerd tussen Lage Vuursche en Austerlitz
(of bedoelde je dat niet?)
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
- Singletrack Sundays
- Pro Biker
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
- Mijn mountainbike: OV fiets
Graag!!!
Maar ik denk hetzelfde karakter als HV/lV maar dan met iets meer hoogte meters (groen/blauw)
Have fun!
Rinse.
Rinse.
-
- Moderator
- Berichten: 13044
- Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05
Oh crap! Is er iemand vergeten wat in te vullen onder het kopje "onderscheidend vermogen"?!
Terug naar de tekentafel, want het is gewoon meer van hetzelfde
Doneer en help mee!
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018
Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018
Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Daar kun je natuurlijk lacherig over doen, maar het is wel een heel terechte vraag mijns inziens. Maar zoals je al aangeeft zal het wel weer meer van hetzelfde worden. In dat geval vraag ik me dan wel af wanneer er "genoeg" track ligt v/h type dat we al hebben, en wanneer er daadwerkelijk iets anders/interessanters komt. En ookhiervoor: ja ik weet het, dit is al 1000x gevraagd, en al 1000x beantwoord met "het mag niet"/"waar het mogelijk is komt er langzaam iets intteressanters", maar ik vraag me dan toch af of er ook een lange termijn plan/idee is hierover.Kapitein Iglo schreef: ↑di 17 januari 2023, 16:38Oh crap! Is er iemand vergeten wat in te vullen onder het kopje "onderscheidend vermogen"?!
Terug naar de tekentafel, want het is gewoon meer van hetzelfde
-
- Extreme Biker
- Berichten: 570
- Lid geworden op: wo 29 augustus 2007, 09:24
- Mijn mountainbike: Canyon Lux Trail
- Contacteer:
De reden van de extra routes is denk ik helemaal niet om meer variatie aan te brengen maar simpelweg om de verschillende recreanten minder met elkaar in aanraking te laten komen en wellicht de drukte meer te spreiden.
Mijns insziens ook helemaal ok overigens
Mijns insziens ook helemaal ok overigens
Bikes: Canyon Lux Trail - Canyon Grizl - Cube Agree SL
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 1869
- Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
- Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb
Ben benieuwd naar het verbindende karakter van de route. Als zijnde een route op zichzelf. In de vorm van 2 richting of een lusje.
Het is gewoon hartverwarmend hoe enthousiast er over de route gesproken wordt.
Ik ben ben wel blij met weer een nieuw gegraven stuk in de buurt. Het is me op gevallen dat na een paar jaar zonder echte grote veranderingen aanpassingen een route door in rijden en glad strijken tijdens onderhoud wat suffiger wordt.
Dank je wel UHR guys. Ik ben benieuwd wat er nu weer "gebakken "is.
Het is gewoon hartverwarmend hoe enthousiast er over de route gesproken wordt.
Ik ben ben wel blij met weer een nieuw gegraven stuk in de buurt. Het is me op gevallen dat na een paar jaar zonder echte grote veranderingen aanpassingen een route door in rijden en glad strijken tijdens onderhoud wat suffiger wordt.
Dank je wel UHR guys. Ik ben benieuwd wat er nu weer "gebakken "is.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Het is hetzelfde bos, hetzelfde terrein en de eis is gelijk: geen extra risico. Dus je kunt het blijven vragen, maar je kunt ook zelf bedenken dat het niet spannender gaat worden dan dat.Noin schreef: ↑di 17 januari 2023, 18:03 Daar kun je natuurlijk lacherig over doen, maar het is wel een heel terechte vraag mijns inziens. Maar zoals je al aangeeft zal het wel weer meer van hetzelfde worden. In dat geval vraag ik me dan wel af wanneer er "genoeg" track ligt v/h type dat we al hebben, en wanneer er daadwerkelijk iets anders/interessanters komt. En ookhiervoor: ja ik weet het, dit is al 1000x gevraagd, en al 1000x beantwoord met "het mag niet"/"waar het mogelijk is komt er langzaam iets intteressanters", maar ik vraag me dan toch af of er ook een lange termijn plan/idee is hierover.
En natuurlijk kan Bouwpakket wel iedere gradatie van obstakels en uitdagingen uitstippelen, zolang er gewoon geen enkele indicatie is dat er iets gaat veranderen aan de eis 'geen extra risico', heeft het geen enkele zin.
Daarbij: wat zijn de verwachtingen? North Shore? (Er ligt al een parkje bij Wageningen!) Springbobbels? (Harry Slinger voldoet niet?) Geasfalteerde pumptrack? (liggen er al heel wat door heel Nederland!) Zwarte run downhill van 17km, inclusief skilift?
Volgens mij ligt er al iets wat optimaal gebruikt maakt van de mogelijkheden en hier en daar zelfs stiekem iets meer.
Weg met de labrador onderdelen!
"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 1869
- Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
- Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb
O jee dat wordt opletten geblazen
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
- Singletrack Sundays
- Pro Biker
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
- Mijn mountainbike: OV fiets
Ik lees ook verbindings route….
Zou het dan betekenen dat ‘t hoogt zo blijft als het is?
Zou het dan betekenen dat ‘t hoogt zo blijft als het is?
Have fun!
Rinse.
Rinse.
Het is ook een valide vraag, gezien we met de investering van €7,50 p/j allemaal groot aandeelhouder zijn van het route netwerkNoin schreef: ↑di 17 januari 2023, 18:03Daar kun je natuurlijk lacherig over doen, maar het is wel een heel terechte vraag mijns inziens. Maar zoals je al aangeeft zal het wel weer meer van hetzelfde worden. In dat geval vraag ik me dan wel af wanneer er "genoeg" track ligt v/h type dat we al hebben, en wanneer er daadwerkelijk iets anders/interessanters komt. En ookhiervoor: ja ik weet het, dit is al 1000x gevraagd, en al 1000x beantwoord met "het mag niet"/"waar het mogelijk is komt er langzaam iets intteressanters", maar ik vraag me dan toch af of er ook een lange termijn plan/idee is hierover.Kapitein Iglo schreef: ↑di 17 januari 2023, 16:38
Oh crap! Is er iemand vergeten wat in te vullen onder het kopje "onderscheidend vermogen"?!
Terug naar de tekentafel, want het is gewoon meer van hetzelfde
Het is wel interessant te zien waar de behoeftes liggen. De één gaat meer voor wat hobbeltjes en sprongetjes, wat zeker leuk is, zelfs met een XC fiets en waar ik ook hier en daar proef (althans zeker bij mijzelf) iets minder bochtjes is ook wel goed. Althans, bochten die wat lang gerekter/glooiender lopen zodat je meer vaart kan maken kan ook heel leuk zijn.
Maar we gaan het wel zien het is in ieder geval een verrijking om een mooie gerenoveerde route te hebben tussen UHR noord en UHR midden.
Overigens een vraag van een hele andere orde... Volgens mij was dat rond 2010, toen was er sprake van een compleet uitgepijld netwerk over de UHR inclusief de verbindingen tussen de routes van noord naar zuid. Nu zal Soest zeker ook een route op zichzelf worden, echter, zoals ik net al aangaf, is het ook een mooie verbinding tussen noord en midden. Betekent de aanleg van Soest dat er nu ook verbindingen worden gepijld tussen HV/LV > Soest > Zeisterlitz en vice versa ? Zoals bijvoorbeeld ook tussen Amerongen en Rhenen ?