Nieuwe route Soest?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Horsthil schreef: za 4 februari 2023, 18:16
Singletrack Sundays schreef: di 31 januari 2023, 21:24 Vandaag beetje (op Strava) gekeken naar de nieuwe route.
Als ik de foto’s en kaart zie lijkt het vooral meer van hetzelfde te zijn. Veel slingeren over klein hoogte verschil.
Maar dan kan waarschijnlijk ook niet anders in dit landschap..
Hoop wel echt dat ‘t hoogt wat anders gaat worden of blijft zoals het nu is.
Maar we gaan het zien, erg veel zin om deze route aan mijn vaste rondjes GNR/HVLV te plakken.
Ik heb gehoord dat het een zwarte route gaat worden
Zwarte route bordjes ;)
Have fun!
Rinse.
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Mooi hè, dat wij hier in Nederland in het verleden gekleurde routepijlen zijn gaan gebruiken zonder te beseffen dat er in het buitenland een classificatie achter zat. Nu krijgen wij blauwe routes met zwarte pijlen. Rode routes met groene pijlen. Enz. Historisch zo gegroeid noemen wij dat. :bier:
◼︎ Go round the outside.
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe route. Wat een verwennerij weer . Ben zo blij dat ik in de buurt woon van de uhr :bier:
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

bert l. schreef: zo 5 februari 2023, 09:56
Maw: word vrijwilliger en doe mee bij de aanleg. Dan sta je met je neus vooraan.
Ah dus alle vrijwilligers mogen wat bouwpakket doet 8) dat is goed om te weten :winkie: :lol:
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Het wordt vrijwilliger argument wordt ik persoonlijk een beetje moe van. Ja, je weet iets meer hoe de vork in de steel zit. Je mag bijvoorbeeld met een Gator door het bos rijden terwijl gemotoriseerd verkeer niet toe gestaan is. Je mag mooi gereedschap gebruiken die in menige mannen grot niet zou misstaan. Maar man, wat is het een dooddoener. Vooral als reactie bij kritiek op een route. Als je een probleem met je auto hebt vraagt de monteur toch ook niet “heeft u wel eens een auto gebouwd?”
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Je vraagt een bedrijf toch ook niet om hun hele strategie op straat te gooien?
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Nee, zeker niet. :-q Dus gewoon lekker fietsen (op wat open is) en laat je verrassen als het klaar is. :bier:
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Tijgerhaai schreef: zo 5 februari 2023, 15:44 Nee, zeker niet. :-q Dus gewoon lekker fietsen (op wat open is) en laat je verrassen als het klaar is. :bier:
:bier:

Inderdaad, geniet vooral van de stukken die open zijn nu
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Horsthil schreef: zo 5 februari 2023, 17:09Inderdaad, geniet vooral van de stukken die open zijn nu
Ik hou het wel bij dee fietspaden, altijd open. Denk op moment dat "het weer kan/mag vd arts " de route geopend wordt................
Dat heeft uitkienen :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Tijgerhaai schreef: zo 5 februari 2023, 14:26 Het wordt vrijwilliger argument wordt ik persoonlijk een beetje moe van. Ja, je weet iets meer hoe de vork in de steel zit. Je mag bijvoorbeeld met een Gator door het bos rijden terwijl gemotoriseerd verkeer niet toe gestaan is. Je mag mooi gereedschap gebruiken die in menige mannen grot niet zou misstaan. Maar man, wat is het een dooddoener. Vooral als reactie bij kritiek op een route. Als je een probleem met je auto hebt vraagt de monteur toch ook niet “heeft u wel eens een auto gebouwd?”
Precies dit.
dubbelop
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1391
Lid geworden op: zo 4 september 2005, 15:40
Mijn mountainbike: MSC Zion tandem

Tijgerhaai schreef: zo 5 februari 2023, 14:26 Het wordt vrijwilliger argument wordt ik persoonlijk een beetje moe van. Ja, je weet iets meer hoe de vork in de steel zit. Je mag bijvoorbeeld met een Gator door het bos rijden terwijl gemotoriseerd verkeer niet toe gestaan is. Je mag mooi gereedschap gebruiken die in menige mannen grot niet zou misstaan. Maar man, wat is het een dooddoener. Vooral als reactie bij kritiek op een route. Als je een probleem met je auto hebt vraagt de monteur toch ook niet “heeft u wel eens een auto gebouwd?”
Een Gator, wat mooi! Wanneer krijgen we die? 😅😂
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Ik heb gewoon een hekel aan profiteurs. Als de kippen erbij om even wat uit te proberen, want stel je voor dat ze moeten wachten..... Het negeren van afzettingen vind ik gewoon respectloos naar degene die ziel en zaligheid in de routes stoppen.






Rust zacht Pieter :((
MTBWim
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: di 17 januari 2023, 21:21

Vandaag tijdens het zondagse rondje wilde we een stukje van de oude route meepakken.. die was dus deels afgezet! (Uiteraard gerespecteerd) Wat we zo van een afstandje wèl konden zien (langs het spoor Amersfoort -Utrecht bijvoorbeeld) is veelbelovend :-q :-q

Voorpret is al leuk, zin in de opening!
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

bouwpakket schreef: zo 5 februari 2023, 22:27 Rust zacht Pieter :((
En ook hierom gaat het een speciale route worden, eentje die we aan hem opdragen
Primar
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 16 december 2019, 18:04

bouwpakket schreef: zo 5 februari 2023, 22:27 Ik heb gewoon een hekel aan profiteurs. Als de kippen erbij om even wat uit te proberen, want stel je voor dat ze moeten wachten..... Het negeren van afzettingen vind ik gewoon respectloos naar degene die ziel en zaligheid in de routes stoppen.

Rust zacht Pieter :((
Dus een mtber die gewoon een vignet koopt en geen vrijwilleger is is een profiteur?

Wat betreft het negereren van de afzettingen: eens
**Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden**
Gesloten