Nieuwe route Soest?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Terechte bijdrages en idd dreigde het een beetje OT te gaan.
Dus er komt een nieuwe route bij Soest. Daar zijn een aantal vrijwilligers druk mee bezig (hulp is welkom begrijp ik),
Komen bordjes. dan weten we linksom/rechtsom en dan komt wellicht de feestelijke opening. :bier:
Tot die tijd genoeg te beleven op de rest van de UHR :-q
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Vandaag beetje (op Strava) gekeken naar de nieuwe route.
Als ik de foto’s en kaart zie lijkt het vooral meer van hetzelfde te zijn. Veel slingeren over klein hoogte verschil.
Maar dan kan waarschijnlijk ook niet anders in dit landschap..
Hoop wel echt dat ‘t hoogt wat anders gaat worden of blijft zoals het nu is.
Maar we gaan het zien, erg veel zin om deze route aan mijn vaste rondjes GNR/HVLV te plakken.
Have fun!
Rinse.
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Zie oa Strava van Eugen Uppelschoten ook (@eugenfietst).
Primar
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 16 december 2019, 18:04

Zie in Strava een track staan met MTB soest is dit gedeelte al klaar voor gebruik?
**Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden**
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Primar schreef: wo 1 februari 2023, 20:00 Zie in Strava een track staan met MTB soest is dit gedeelte al klaar voor gebruik?
Nee.
Primar
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 16 december 2019, 18:04

HarrySlingerLove schreef: za 4 februari 2023, 14:41
Primar schreef: wo 1 februari 2023, 20:00 Zie in Strava een track staan met MTB soest is dit gedeelte al klaar voor gebruik?
Nee.
oke wacht ik nog effe af ben blijf er weg
**Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden**
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Singletrack Sundays schreef: di 31 januari 2023, 21:24 Vandaag beetje (op Strava) gekeken naar de nieuwe route.
Als ik de foto’s en kaart zie lijkt het vooral meer van hetzelfde te zijn. Veel slingeren over klein hoogte verschil.
Maar dan kan waarschijnlijk ook niet anders in dit landschap..
Hoop wel echt dat ‘t hoogt wat anders gaat worden of blijft zoals het nu is.
Maar we gaan het zien, erg veel zin om deze route aan mijn vaste rondjes GNR/HVLV te plakken.
Ik heb gehoord dat het een zwarte route gaat worden
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3875
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Strava en routes die niet klaar zijn… Geen betrouwbare data. Ik was gisteren bezig op een andere route in het land. Heel interessant de theorie van sommige mensen en de discussie die daar uit ontstaat. Ik zou er toch van uitgaan dat de gene die de routepalen aan het zetten is wel weet hoe de route loopt. (Anders heb ik die zooi mooi verkeerdom gezet) :winkie:
◼︎ Go round the outside.
Primar
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 16 december 2019, 18:04

Tijgerhaai schreef: za 4 februari 2023, 18:53 Strava en routes die niet klaar zijn… Geen betrouwbare data. Ik was gisteren bezig op een andere route in het land. Heel interessant de theorie van sommige mensen en de discussie die daar uit ontstaat. Ik zou er toch van uitgaan dat de gene die de routepalen aan het zetten is wel weet hoe de route loopt. (Anders heb ik die zooi mooi verkeerdom gezet) :winkie:
Dit is gewoon een normale vraag want er staat in een kaart op internet met een gedeelte van de route ingetekend met de naam MTB Soest.

en zie geen strava segmenten, kan het beter een keer vragen ipv de boel kapot rijden
**Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden**
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3875
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Mijn opmerking gaat niet in het bijzonder over Soest, maar meer mijn ervaring bij de routes waarbij ik betrokken ben. Of mensen van andere routes die ik wel eens spreek.

Gisteren als hulp boswachter nog een stel aangesproken die ergens vandaan kwamen wat niet de bedoeling is. “Ja maar, op Strava” Komoot, vul het in staat….

Dat is het hele probleem, iedereen met een Strava account kan segmenten aanmaken. En dat gebeurt dus ook.

Dus geen harde gevoelens. :D In de regel is het zo dat als een route klaar is er er gereden mag worden je dit vanzelf via diverse kanalen verneemt. Aan ons als bikers dan wel de taak om niet allemaal gelijk die kant op te gaan. Anders krijg je weer andere discussies. (Zie Nijmegen bijvoorbeeld)
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6130
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

"Ja maar, ík ben nieuwsgierig! Dus ik moet nú op onderzoek. Ik wil niets missen. Stel je toch voor...."
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3875
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Als wij alle smoesjes gaan bundelen is de Dike van Dale een kladblokje. :winkie:
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6130
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

:lol: :bier:
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4692
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

bouwpakket schreef: za 4 februari 2023, 23:08 "Ja maar, ík ben nieuwsgierig! Dus ik moet nú op onderzoek. Ik wil niets missen. Stel je toch voor...."
Een beetje nieuwsgierigheid is jou ook niet vreemd 8) maar jij hebt het geluk dat je het onder andere noemers kunt plaatsen als gevolg van taken/functies/rol in het geheel. Dat is soms best een benijdenswaardige positie :winkie:
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10857
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

hanjovdberg schreef: za 4 februari 2023, 23:48
bouwpakket schreef: za 4 februari 2023, 23:08 "Ja maar, ík ben nieuwsgierig! Dus ik moet nú op onderzoek. Ik wil niets missen. Stel je toch voor...."
Een beetje nieuwsgierigheid is jou ook niet vreemd 8) maar jij hebt het geluk dat je het onder andere noemers kunt plaatsen als gevolg van taken/functies/rol in het geheel. Dat is soms best een benijdenswaardige positie :winkie:
Maw: word vrijwilliger en doe mee bij de aanleg. Dan sta je met je neus vooraan.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gesloten