Nieuwe route Soest?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Om dit geen raadseltje te laten worden waarbij mogelijk verkeerde dingen worden geschreven, voel ik me toch geroepen hier enige uitleg bij te geven. Zaterdag is een van de meest actieve vrijwilligers van de UHR overleden aan een hartstilstand op weg naar huis vanaf het klussen aan de nieuwe route. Hij legde ziel en zaligheid in deze route, en ook actief hier, op dit forum.

Wij vergeten hem niet: Pieter van Leeuwen.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6130
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Primar schreef: ma 6 februari 2023, 09:01
bouwpakket schreef: zo 5 februari 2023, 22:27 Ik heb gewoon een hekel aan profiteurs. Als de kippen erbij om even wat uit te proberen, want stel je voor dat ze moeten wachten..... Het negeren van afzettingen vind ik gewoon respectloos naar degene die ziel en zaligheid in de routes stoppen.

Rust zacht Pieter :((
Dus een mtber die gewoon een vignet koopt en geen vrijwilleger is is een profiteur?

Wat betreft het negereren van de afzettingen: eens
Beter lezen
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Primar
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 16 december 2019, 18:04

bouwpakket schreef: ma 6 februari 2023, 09:06
Primar schreef: ma 6 februari 2023, 09:01
Dus een mtber die gewoon een vignet koopt en geen vrijwilleger is is een profiteur?

Wat betreft het negereren van de afzettingen: eens
Beter lezen
Dacht dat je in direct mij er mee bedoelde omdat ik gevraagd had of er al delen open waren.
maar had al gewoon anwoord gehad van Nee dit was voor mijzelf voldoende.
**Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden**
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Kapitein Iglo schreef: ma 6 februari 2023, 09:05 Om dit geen raadseltje te laten worden waarbij mogelijk verkeerde dingen worden geschreven, voel ik me toch geroepen hier enige uitleg bij te geven. Zaterdag is een van de meest actieve vrijwilligers van de UHR overleden aan een hartstilstand op weg naar huis vanaf het klussen aan de nieuwe route. Hij legde ziel en zaligheid in deze route.

Wij vergeten hem niet.
Wat verdrietig om te horen, heb tijdens de aanleg van HV vele uren met hem staan “harken”. Was een hele aardige en gedreven persoon. Rust zacht en gecondoleerd aan de nabestaanden.
Laatst gewijzigd door Singletrack Sundays op ma 6 februari 2023, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Have fun!
Rinse.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6130
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Primar schreef: ma 6 februari 2023, 09:09 Dacht dat je in direct mij er mee bedoelde omdat ik gevraagd had of er al delen open waren.
maar had al gewoon anwoord gehad van Nee dit was voor mijzelf voldoende.
Nee joh. Open is open. Dan ben je van harte welkom. Navragen is ook helemaal prima.
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8036
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Kapitein Iglo schreef: ma 6 februari 2023, 09:05 Om dit geen raadseltje te laten worden waarbij mogelijk verkeerde dingen worden geschreven, voel ik me toch geroepen hier enige uitleg bij te geven. Zaterdag is een van de meest actieve vrijwilligers van de UHR overleden aan een hartstilstand op weg naar huis vanaf het klussen aan de nieuwe route. Hij legde ziel en zaligheid in deze route, en ook actief hier, op dit forum.

Wij vergeten hem niet: Pieter van Leeuwen.
Wat?! Confused, aardige kerel Pieter. Begaan met de routes.

(Verdiend een eigen topic)
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Wow. Heftig. Gecondoleerd voor zijn naasten en mensen die hem kennen.
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3875
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

dubbelop schreef: zo 5 februari 2023, 22:23 Een Gator, wat mooi! Wanneer krijgen we die? 😅😂
Allereerst gecondoleerd met Pieter.




Kraakman heeft nog wel een paar occasion Gators 🐊 Ik kan je inmiddels uit ervaring vertellen dat een glazen cabine leuk is. Maar met een zonnetje er bij lekkere broeikas. Hoewel het voor en achterraam iets open kunnen zou ik dus lekker voor een versie zonder deuren gaan. Die zitten voor de werkzaamheden die wij doen in het bos eigenlijk toch in de weg. (Vaak in en uitstappen op smalle paadjes) En zonder rijwind doet de arko het ook niet. :winkie:

https://kraakman.com/occasions-nieuw/?_ ... f5c2cb1b5b
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10857
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Dank.

Wat moet je met een Gator?
Als we een machine in Rhenen nodig hebben, blijkt ie in Lage Vuursche te staan, of omgekeerd. Met de auwto is dat al snel een klein uur rijden.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3875
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Meerdere Gators kopen. :winkie:
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10857
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Afbeelding

In memoriam Pieter van Leeuwen (1960 – 2023)


Wij zijn diepbedroefd vanwege het plotselinge overlijden van onze mede-vrijwilliger Pieter van Leeuwen.
Pieter was één van onze actieve vrijwilligers, lid van de TrailCareCrew van het eerste uur sinds 2014.

Afgelopen zaterdag, 4 februari, was hij samen met de crew aan het werk op de nieuwe mountainbikeroute Soest. Daar deed hij wat hij het liefste deed. De leiding nemen bij de aanleg van een nieuwe mtb-route. Op de fiets naar huis in Utrecht is hij plotseling overleden. Onze gedachten gaan uit naar zijn gezin waar hij naar toe op weg was, maar dat hij niet meer heeft mogen bereiken. Pieter is onderweg overleden.

Pieter was een bevlogen mountainbiker en ook een zeer bevlogen vrijwilliger, die er altijd bij was. Echt op zijn plaats bij datgene wat wij het mooiste vinden. In de vrije natuur de handen uit de mouwen steken. Tussendoor koffiedrinken, een koek eten en kletsen.

Pieter was ook onze hoffotograaf. De prachtige foto’s op onze website zijn van hand, evenals de foto’s van onze buitenactiviteiten, zoals de evenementen waar de crew met werkpaarden op een van de terreinen met natuurwerk actief was.
Onze gedachten gaan uit naar zijn gezin en zijn familie die hem vanaf nu moet missen.

Vrijwilligers en bestuur van stichting MTB Heuvelrug
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
MTBWim
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: di 17 januari 2023, 21:21

Vanochtend reed ik langs het spoor en zag ik dat de lintjes op een aantal stukken al weg zijn..


Een klein stukje (tussen de spoorlijnen) uitgeprobeerd.. maar dat is wel heel tof geworden! Lekker speels, leuk gebruik gemaakt van het terrein. Echt tof!

Toen ik daarna naar Den Dolder door stak, zag ik allerlei stukken pad op De Zoom bij het chaletpark.. nou ik kan niet wachten tot het zover is!

Hoe gaat het straks een rondje worden? Al iets bekend over het aantal km's?
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6130
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

MTBWim schreef: vr 17 februari 2023, 21:02 Vanochtend reed ik langs het spoor en zag ik dat de lintjes op een aantal stukken al weg zijn..


Een klein stukje (tussen de spoorlijnen) uitgeprobeerd.. maar dat is wel heel tof geworden! Lekker speels, leuk gebruik gemaakt van het terrein. Echt tof!

Toen ik daarna naar Den Dolder door stak, zag ik allerlei stukken pad op De Zoom bij het chaletpark.. nou ik kan niet wachten tot het zover is!

Hoe gaat het straks een rondje worden? Al iets bekend over het aantal km's?
Het wordt een rondje :bier:
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2172
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

bouwpakket schreef: vr 17 februari 2023, 21:32
MTBWim schreef: vr 17 februari 2023, 21:02 Vanochtend reed ik langs het spoor en zag ik dat de lintjes op een aantal stukken al weg zijn..


Een klein stukje (tussen de spoorlijnen) uitgeprobeerd.. maar dat is wel heel tof geworden! Lekker speels, leuk gebruik gemaakt van het terrein. Echt tof!

Toen ik daarna naar Den Dolder door stak, zag ik allerlei stukken pad op De Zoom bij het chaletpark.. nou ik kan niet wachten tot het zover is!

Hoe gaat het straks een rondje worden? Al iets bekend over het aantal km's?
Het wordt een rondje :bier:
Hoeveel ga je er op een dag rijden?
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6130
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

In een hele gekke bui 10
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gesloten