Kona Unit 2015

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

LV/HV lijkt wel gemaakt om singlespeed te rijden, zeker een aanrader. Hetzelfde geldt voor Zeist/Austerlitz.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

FracKture schreef: ma 21 februari 2022, 14:18 Thanks! Rijssen klinkt goed, lang geleden eens geweest en was volgens mij ook we leuk draaien, keren en slingeren!

Wellicht een leuk rondje voor een singlespeedmeeting😎
Dan moet ik snel ff een ombouwsetje kopen :lol:
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Hellendoorn vind ik zelf een stuk leuker dan Rijssen op de SS.

Zelf rij ik 34x19 trouwens. Hiermee is Amerongen ook wel aardig te doen. Zelf vind ik het juist wel de kik om een klim stoempend te redden zonder een voet aan de grond en bijna te moeten braken aan de top. :lol:

Nu bedenk ik me net dat ik nog een bandje heb liggen bij Klitse. Misschien een rondje Hellendoorn binnenkort met z'n 3en?
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

maverick76 schreef: ma 21 februari 2022, 21:46 Hellendoorn vind ik zelf een stuk leuker dan Rijssen op de SS.

Zelf rij ik 34x19 trouwens. Hiermee is Amerongen ook wel aardig te doen. Zelf vind ik het juist wel de kik om een klim stoempend te redden zonder een voet aan de grond en bijna te moeten braken aan de top. :lol:

Nu bedenk ik me net dat ik nog een bandje heb liggen bij Klitse. Misschien een rondje Hellendoorn binnenkort met z'n 3en?
vanaf mijn huis 10km fietsen. :bier: Maar ik doe Hellendoorn niet op een Singlespeed hoor. Mij niet gezien. Kom nu de Sanatoriumklim al bijna niet op.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2465
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Vorige keer hebben we Nijmegen gedaan met de SS group ride, dan kan Hellendoorn ook wel 8)

FracKture op zijn klunker ik had de Jones nog, sowieso pre-corona en pre-Mook dus 3? jaar geleden ......

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Klitse schreef: ma 21 februari 2022, 22:20
maverick76 schreef: ma 21 februari 2022, 21:46 Hellendoorn vind ik zelf een stuk leuker dan Rijssen op de SS.

Zelf rij ik 34x19 trouwens. Hiermee is Amerongen ook wel aardig te doen. Zelf vind ik het juist wel de kik om een klim stoempend te redden zonder een voet aan de grond en bijna te moeten braken aan de top. :lol:

Nu bedenk ik me net dat ik nog een bandje heb liggen bij Klitse. Misschien een rondje Hellendoorn binnenkort met z'n 3en?
vanaf mijn huis 10km fietsen. :bier: Maar ik doe Hellendoorn niet op een Singlespeed hoor. Mij niet gezien. Kom nu de Sanatoriumklim al bijna niet op.
Hoeft toch ook niet op de SS, als je maar niet te hard gaat op de vlakke stukken. 😊
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

maverick76 schreef: di 22 februari 2022, 08:22
Klitse schreef: ma 21 februari 2022, 22:20

vanaf mijn huis 10km fietsen. :bier: Maar ik doe Hellendoorn niet op een Singlespeed hoor. Mij niet gezien. Kom nu de Sanatoriumklim al bijna niet op.
Hoeft toch ook niet op de SS, als je maar niet te hard gaat op de vlakke stukken. 😊
Hard fietsen is niet mijn modus operandi.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Stevenvl
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: di 5 juli 2022, 22:52

Leuk te lezen deze post over de Unit. Ik heb zelf een oranje van 2021, weinig km. Al een keertje SS gemaakt- top.
Nu zit ik met een Trek Procaliber in mijn hoofd omdat ik “denk” daarmee een betere fiets te hebben. Ik klim graag, sportieve rijstijl en voor de één of andere manier voel ik me…niet sportief genoeg op die Unit. Laat me teveel marketing om de oren draaien. De Unit zou een bikepacking rig zijn maar ik doe niet aan bikepacken maar XC-wedstrijden evenmin. Hier heel wat liefde voor de Unit maar wil het toch even vragen…is het verschil tussen een Unit en een mainstream hardtail de moeite van de centen? Ik vraag het me af.
Ik zou het ook nog kunnen formuleren als: “wat verschil gaat me 2.500 euro opleveren?”
(Ik ben wel een beetje beginnend MTB’r to be honest dus weinig referenties€
Gebruikersavatar
Johangr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 260
Lid geworden op: wo 27 mei 2015, 23:09

Ik heb de oplossing... https://youtu.be/Pe3oodwxM4U :-q
Gebruikersavatar
FracKture
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 22 februari 2012, 01:10

______Honzo ______ Jake______ Unit
Plaats reactie