project Victor: MK3.5 p27

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Origineel, ik vind hem mooi! :-q
Gebruikersavatar
wamske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 295
Lid geworden op: za 5 januari 2013, 11:04
Mijn mountainbike: Cotic FlareMax '18, Kona Unit '21, Trek Singletrack 930 '93

suravida schreef: do 22 december 2022, 21:45 Heeft iedereen ook gezien dat die groene geen paarse onderdelen meer heeft? Mocht je nog voor de boty moeten stemmen. :winkie:
haha, maar da mag nie hè: foto's geplaatst, kan niet meer wijzigen 8)
Zilver is wel beter though


Mooi setje zo!
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

suravida schreef: do 22 december 2022, 21:45 Heeft iedereen ook gezien dat die groene geen paarse onderdelen meer heeft? Mocht je nog voor de boty moeten stemmen. :winkie:
Die handvatten stoorde ik mij meer aan. Maar nu klopt het totaalplaatje een stuk beter. Af en toe zijn de kronkels in Lars zijn hoofd niet te volgen :winkie:.

@Suravida: gaaf ding heb je weer gebouwd. Met een dito paintjob.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

De planning was wel om Miss TB's fiets op tijd om te bouwen en dat ik er nog nieuwe/betere foto's van zou maken, maar er lopen "helaas" teveel leuke projecten in Wijchen om daar ruimte voor te hebben. Ik heb nog gesuggereerd dat hij de diskwalificatie (wegens niet een eigen fiets) zou accepteren en zo volgend jaar mee te kunnen doen, maar Lars snapte ook wel dat tegen mijn Victor elke andere fiets kansloos zou zijn in 2023. :winkie:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

suravida schreef: za 24 december 2022, 10:06 De planning was wel om Miss TB's fiets op tijd om te bouwen en dat ik er nog nieuwe/betere foto's van zou maken, maar er lopen "helaas" teveel leuke projecten in Wijchen om daar ruimte voor te hebben. Ik heb nog gesuggereerd dat hij de diskwalificatie (wegens niet een eigen fiets) zou accepteren en zo volgend jaar mee te kunnen doen, maar Lars snapte ook wel dat tegen mijn Victor elke andere fiets kansloos zou zijn in 2023. :winkie:
Lees ik nu goed dat Lars volgend jaar met een eigen product uit jullie stal komt? :winkie:
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Volgens mij lees je dat niet in mijn bericht, maar de kans dat Lars níet met een product uit eigen stal komt is aanmerkelijk kleiner dan wél. Ik krijg in ieder geval 4 appjes per dag met de vraag of de printdelen voor de Victor Ti al uit zijn ontworpen. :roll: (En dan staat er ook nog ergens een met groene onderdelen half afgebouwde 11Ants Panther in het gebouw te verstoffen....)
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

:wink: :D
suravida schreef: za 24 december 2022, 11:05 Volgens mij lees je dat niet in mijn bericht, maar de kans dat Lars níet met een product uit eigen stal komt is aanmerkelijk kleiner dan wél. Ik krijg in ieder geval 4 appjes per dag met de vraag of de printdelen voor de Victor Ti al uit zijn ontworpen. :roll: (En dan staat er ook nog ergens een met groene onderdelen half afgebouwde 11Ants Panther in het gebouw te verstoffen....)

“Ik heb nog gesuggereerd dat hij de diskwalificatie (wegens niet een eigen fiets) zou accepteren en zo volgend jaar mee te kunnen doen” :D

Ti…. Mooi!
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Decals van de '23 konden me niet bekoren en waren ook niet zo mooi chroom als die van vorig jaar, dus maar zelf een setje laten snijden die passen bij de retro-ish poedercoat van het frame.

Afbeelding
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Dat heb je rap gedaan, mooi :-q

Gisteren een klein stukje op dit pareltje mogen rijden, ik vond het op de weg al verrassend lekker sturen :-q

De paint job ziet er in het echt (zoals altijd) nog een stuk mooier uit, echt een hele gave fiets.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16074
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Marco79 schreef: za 24 december 2022, 10:56 Lees ik nu goed dat Lars volgend jaar met een eigen product uit jullie stal komt? :winkie:
Ik geloof dat alleen de boodschappenfiets die ooit gaat komen een origineel idee van mij gaat zijn... :roll:


Voor de rest jat ik gewoon van alles :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Lars TB schreef: do 29 december 2022, 19:55 Voor de rest jat ik gewoon van alles :bier:
Wel handig zo’n groot magazijn :winkie:
“Old, not obsolete”
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16074
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Marco79 schreef: do 29 december 2022, 19:59
Lars TB schreef: do 29 december 2022, 19:55 Voor de rest jat ik gewoon van alles :bier:
Wel handig zo’n groot magazijn :winkie:
Nu nog veel te klein, ga je verbazen de komende jaren!!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4126
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Lars TB schreef: do 29 december 2022, 20:58
Marco79 schreef: do 29 december 2022, 19:59

Wel handig zo’n groot magazijn :winkie:
Nu nog veel te klein, ga je verbazen de komende jaren!!
Veel groter kan dat magazijn niet worden! Nu al te klein.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Wat de Russen kunnen (ok, proberen) kunnen wij ook. :winkie:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16074
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

baron062 schreef: do 29 december 2022, 21:25
Lars TB schreef: do 29 december 2022, 20:58 Nu nog veel te klein, ga je verbazen de komende jaren!!
Veel groter kan dat magazijn niet worden! Nu al te klein.
Tsaar Michael heeft gesproken!


Maar ik heb het natuurlijk of de inhoud van het magazijn. Fietsmerken, modellen, onderdelen. Via het Instagram account van Project12 sijpelt er al wat door.

En natuurlijk luisteren we goed naar wat er hier op het forum gezegd wordt! (Michiel luistert naar mij en ik naar Michiel :winkie: )
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Plaats reactie