Gravel Spectopic: Show your gravel

Krom stuur, noppenbanden en lekker van de gebaande paden? Hier kun je er over praten.
Plaats reactie
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 878
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Mooie bike !
Gebruikersavatar
Fastcruiser
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: do 13 december 2012, 09:46

Mooie fiets die Cutthroat (vooral in deze maat, de kleinere zijn wat misvormd). Waarvandaan? want ze zijn wat lastig te vinden. Fiets met veel potentie :)

Het begint met een halve frametas en eindigt met de Tour Divide... ;)
...maar zo snel ben ik helemaal niet (meer).
HuibMM
All rounder
All rounder
Berichten: 141
Lid geworden op: wo 23 mei 2018, 11:21
Mijn mountainbike: Pole Taival

Volgens mij ga je hier dik van genieten. Wat een mooie bak
anders ga ik wel op de fiets
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Fastcruiser schreef: do 22 december 2022, 22:29 Mooie fiets die Cutthroat (vooral in deze maat, de kleinere zijn wat misvormd). Waarvandaan? want ze zijn wat lastig te vinden. Fiets met veel potentie :)

Het begint met een halve frametas en eindigt met de Tour Divide... ;)
Vette mazzel gehad. Hij was in mijn maat in de aanbieding bij Hibike. Ik heb hem voor dik 1000 euro minder gekocht als waar hij nu voor staat. (nog steeds een hoop geld). Super blij mee!
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Bjurnke
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 21:30
Contacteer:

Petertje65 schreef: di 13 december 2022, 21:05 De scott was ook mijn eerste keus
maar kansloze actie om er 1 te krijgen.
Hou wel van strakke lijnen.
Hoe is het comfort?
(persoonlijk gevoel natuurlijk)
Geen spijt van mijn ridley trouwens.
Comfort is helemaal prima, mede natuurlijk ook door de relatief brede banden die erop liggen.
Ik heb inderdaad best wat geluk gehad om er een te vinden. De hype lijkt in Denemarken, waar ik woon, wat minder te zijn dan in Nl.
Race: Scott Foil RC20, Cipollini RB1K Gravel: Scott Addict Gravel 20 MTB: Cube Reaction GTC SLT
Bjurnke
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 21:30
Contacteer:

Thanks, heb inderdaad lang rond gekeken. Begin 2022 niet te krijgen, toen een Scott Foil gekocht.
De fietshandelaar was slim, want wist dat ik interesse had en belde me toen hij wist dat er een gelverd zou krijgen :D
scottpaul schreef: wo 14 december 2022, 09:47 Mooie Scott!!
Wel even je stuur een beetje voorover kantelen...
De Scott was begin Februari ook mijn eerste keus om mijn Scott Addict gravel van 2019 af te lossen.
Helaas niet te krijgen voor 2023 en toen dus een factor LS gravelracer aangeschaft.
Een heerlijk reactieve, lichte fiets waar ik al veel plezier van gehad heb! :-q
De Factor is wel een vreemde eend in de bijt tussen mijn Scott Foil en de Scott Spark RC. :wink:
Race: Scott Foil RC20, Cipollini RB1K Gravel: Scott Addict Gravel 20 MTB: Cube Reaction GTC SLT
jsj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: zo 6 januari 2019, 13:13

Begin steeds meer vriendjes te worden met mijn Kameleon.

WTB Riddler 700x37 vervangen door een paar andere bandjes 700x40 ( breder past niet ) want de Riddler reedt ik 2x lek en liepen langzaam leeg. Bleek achter af waarschijnlijk aan de sealant te liggen maar goed. Ze staan er wel mooi onder.

Ik denk dat ik er nog een paar Elite wheels in ga gooien net als in mijn mountainbike.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Mooi plaatje, mooi kleurtje.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Jwstoop
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 7 maart 2021, 21:26

jsj schreef: di 3 januari 2023, 20:06 ....
Ik denk dat ik er nog een paar Elite wheels in ga gooien net als in mijn mountainbike.

....
Goed idee ;-) heb ik ook op de mijne: een Pinarello Grevil met GRX 2x11. Origineel was hij 1x11 maar ik heb hem met oog op multi-inzetbaarheid af laten leveren met een 2x11 groep. Ik rijd zowel met weg- als gravel wielen en die laatste zijn ook van Elite, de BWT, met Vredestein gravel banden.

Ik vind het een enorm fijne fiets, heel erg veelzijdig. Lekker raggen door het bos en met wegwielen hou ik de maten op de racers prima bij.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fastcruiser
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: do 13 december 2012, 09:46

Jwstoop schreef: ma 9 januari 2023, 13:43 een Pinarello Grevil met GRX 2x11. Origineel was hij 1x11 maar ik heb hem met oog op multi-inzetbaarheid af laten leveren met een 2x11 groep.
Heel fraai! :)

Achter lijk je best een grote cassette te hebben. Klopt dat en zo ja, hoe is dat gerealiseerd?
...maar zo snel ben ik helemaal niet (meer).
Jwstoop
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 7 maart 2021, 21:26

Fastcruiser schreef: ma 9 januari 2023, 19:12
Jwstoop schreef: ma 9 januari 2023, 13:43 een Pinarello Grevil met GRX 2x11. Origineel was hij 1x11 maar ik heb hem met oog op multi-inzetbaarheid af laten leveren met een 2x11 groep.
Heel fraai! :)

Achter lijk je best een grote cassette te hebben. Klopt dat en zo ja, hoe is dat gerealiseerd?

Thanks! Ja dit was een 11-40 meen ik, waar de 1x11 standaard mee kwam. Was ook nog met de grx 812 (1x) derailleur. Ging prima, groot-groot kon net maar werd afgeraden. Inmiddels rijd ik met een 11-32 en de grx810 (1x/2x) derailleur. Ik denk dat deze foto’s alweer een jaar oud zijn, zo zit er inmiddels ook een meer flared stuur op.

Hier met weg wielen en een foto tijdens grote beurt met nieuwe stuur

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Borry
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 14 augustus 2015, 17:18
Mijn mountainbike: Devinci Atlas CF/ Trek Fuel ex 9

Sinds 3 weken in het bezit van een Scott Addict Gravel tuned. Ik moet zeggen hij bevalt mega goed. Wat een fiets om mee te rijden.

Afbeelding
tag
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: do 1 september 2005, 09:38
Mijn mountainbike: Independent Steel Deluxe & Festka XCR

Nieuwe gravelbike.
Jammer dat nu regent als de pijpenstelen de vuurdoop maar uitgesteld.
Afbeelding
Afbeelding
Ik rij niet in de modder
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Altijd mooi, zo'n Sputnik :-q
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

tag schreef: zo 5 februari 2023, 09:35 Nieuwe gravelbike.
Jammer dat nu regent als de pijpenstelen de vuurdoop maar uitgesteld.
Afbeelding
Afbeelding
Mooi kleurtje en fietsje. Sputnik, nooit van gehoord maar leuk weer een nieuw custom bouwer in NL.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Plaats reactie