MTB in Heldense Bossen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Cube AIM
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 507
Lid geworden op: zo 18 mei 2014, 12:00
Mijn mountainbike: Cube Sting-Cube LTD

Lievro schreef: wo 28 december 2022, 15:51 Ik heb mij grotendeels aan de route gehouden. Mijn kompaan is echter geen fietser, dus het was een calvarietocht voor hem.

Heldense bossen vond ik zalig qua mogelijkheden. Vanaf Tegelen richting Witte Stein een zaligheid qua trails! Heel tevreden met de rit, het was wel vrij langzaam.

Ik kom terug met een bende vrienden voor een driedaagse! (heldense - Steilrand, horst - overloon en bakelse bossen)
Als je een gids nodig hebt op de Steilrand dan meld je maar bij Nick22 of bij mij :-q
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2814
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Lievro schreef: wo 28 december 2022, 15:51 Ik heb mij grotendeels aan de route gehouden. Mijn kompaan is echter geen fietser, dus het was een calvarietocht voor hem.

Heldense bossen vond ik zalig qua mogelijkheden. Vanaf Tegelen richting Witte Stein een zaligheid qua trails! Heel tevreden met de rit, het was wel vrij langzaam.

Ik kom terug met een bende vrienden voor een driedaagse! (heldense - Steilrand, horst - overloon en bakelse bossen)
Voor Bakelsebos kan je me ook altijd vragen voor info o.i.d. (niet dat dat nodig zal zijn, maar toch)
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

:-q leuk te horen.
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

Hoi,

Afgelopen weekend nog eens met de kettingzaag rond gegaan om paadjes te ontdoen van omgevallen bomen waar je niet langsaf kunt fietsen. Iemand was me voor geweest! Mooi ! Ik kon nog net wat omgevallen bomen vinden waarvan er 1 bij de camping erg gevaarlijk in een dal lag van een steile korte afdaling. Daar heb ik dus een stuk uit gezaagd.

Ik ben wel benieuw waarom dat kleine slingerpaadje bij de middenpeelweg ieder keer wordt dichtgelegd. afgelopen dinsdag zeker 20 losse takken weer van het paadje gehaald, en bij de bergjes weer de half afgezaagde struiken van het pad af gedraaid. Hier dus: https://www.openstreetmap.org/way/777555191
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
Plaats reactie