De inschrijvingen zijn open via deze link :
http://www.chronorace.be/web2/inscripti ... 178&lng=NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Je zal merken dat er een nieuwigheid is : inschrijving of voor de 65 km of voor de 90 + 115 km.
Dwz dat je dit jaar onderweg kan bepalen of je voor de 90 of de 115 gaat.
Er is ook inschrijving mogelijk voor de 3 EBMC-manches tegelijk (AT - Cimes - RDHF), maar die wordt één van de volgende dagen geactiveerd.
Lowie
Raid des Hautes Fagnes (Malmédy) - 22/06/2014
Staat in de agenda, maar deze keer wellicht ter plekke inschrijven: op dat modderbad van vorig jaar zit ik niet meer te wachten 

carbon bike, titanium collarbone...
-
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert 2016, Bianchi Intenso 2015
Toffe mogelijkheid Lowie tijdens de rit bepalen of het 90 of 115 km wordt. Binnenkort voor alle 3 inschrijven. Dit jaar ook Trans Ardennen, dus wordt een mooi seizoen.
- HVM
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 29
- Contacteer:
Ga me inschrijven voor de 90. En als de omstandigheden dan beter zijn dan vorig jaar ga ik de 115 misschien wel proberen (en als de benen het toelaten natuurlijk
)

"Ik worstel en kom boven"
-
- Pro Biker
- Mijn mountainbike: One-On Lurcher
- Contacteer:
Ook ik ben weer present. Na 2 natte edities dit jaar hopelijk een zonnetje 

Mijn bikes: Orbea Oiz M20 Tr 2020 | Nukeproof Scout 290 2018 | On-One Lurcher | Ghost AMR Lector 7700 | HaiBike Hai Edition RX
-
- Pro Biker
- Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29
Mmm jammer zit dan in de Dollemieten.....gvd al 3e keer achter elkaar dat ik hem mis.
Pedal damn it!!
-
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Specialized Epic Marathon 2013 /Specialized Stumpjumper HT 29
- Contacteer:
De mooiste marathon in de verre omtrek! Jarenlang vaste mijlpaal in mijn kalender. Toch ben ik er komend jaar niet bij. Zal dan aan de start staan in een andere marathon, omdat die dit jaar beter in mijn programma past.
Ik vind het een goede keus van de organisatie om de 90 en 115km onderweg te laten beslissen. Zal een stuk minder DNF-jes opleveren op de 115km.
Na twee jaar met wat minder goed weer, zal het komende editie weer een ouderwets hete editie worden! Let maar op!
Ik vind het een goede keus van de organisatie om de 90 en 115km onderweg te laten beslissen. Zal een stuk minder DNF-jes opleveren op de 115km.
Na twee jaar met wat minder goed weer, zal het komende editie weer een ouderwets hete editie worden! Let maar op!

-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: is onderweg
En hij is ieder jaar op hetzelfde moment!!nightcrawl schreef:Mmm jammer zit dan in de Dollemieten.....gvd al 3e keer achter elkaar dat ik hem mis.
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Cube AMS 100
We gaan ervoor, Lowie!lowie schreef:De inschrijvingen zijn open via deze link :
http://www.chronorace.be/web2/inscripti ... 178&lng=NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Je zal merken dat er een nieuwigheid is : inschrijving of voor de 65 km of voor de 90 + 115 km.
Dwz dat je dit jaar onderweg kan bepalen of je voor de 90 of de 115 gaat.
-
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Specialized Epic 29
ik wacht nog ff met inschrijven zo'n waterballet als vorig jaar heb ik geen zin in 

-
- Pro Biker
- Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29
Kweet het Japie maar mijn sleutelbeen breuk, vakantie en Duchenne Heroes Italia nietjapie carbon schreef:En hij is ieder jaar op hetzelfde moment!!nightcrawl schreef:Mmm jammer zit dan in de Dollemieten.....gvd al 3e keer achter elkaar dat ik hem mis.

Pedal damn it!!