SnelleJonge schreef:Maar qua geometrie zit er toch echt weinig verschil in naar mijn idee. Ben wel benieuwd hoe de 8500 er uit gaat zien
Goed nog even herhalen voor degenen die blijkbaar slecht kunnen interpreteren
:
- vormgeving voorzijde frame is veranderd (meer organische vormen) t.p.v. de aanhechtingen met de balhoofdbuis
- balhoofdbuis is van standaard naar integrated gegaan
- achterdriehoek is veranderd t.h.v. as-insteek (achterpat)
- aanhechting buisvorm t.h.v. zadelpeninsteek is horizontaal plat i.p.v. verticaal plat
Dat zijn zo even de veranderingen die ik er al starende naar het plaatje uit haal. Jammer dat je dat blijkbaar zelf niet kunt concluderenl.
Je gaat het dan weer over de geometrie hebben, maar dat is vrij lastig van een plaatje af te lezen bij dergelijke plaatjes die in dit soort topics voorbij komen
Verder schijnt het na publicatie van de 8000 ineens nodig te zijn om 'benieuwd te zijn naar de 8500'. Prima, maar zoals gezegd: gebruik je fantasie eens (kan lastig zijn, maar probeer het op z'n minst...) en stel je de framevorm van de 8000 voor met de kleuren zwart/wit.
Dan heb je al een aardig beeld van de 2010 8500. Veel spectaculairder gaat het niet worden, sorry.