Is het nog wat in de Drunense Duinen? II

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
Tom-s
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 10 oktober 2007, 17:00
Mijn mountainbike: is 8kg
Contacteer:

In dit topic het vervolg op alle ervaringen betreffende de route in de Loonse en Drunense duinen.

Voor zijn voorganger lees:

http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?t=17926


Ik wil graag komend weekeinde een rondje doen!
Zijn de zandbakken al wat beter na de regen van afgelopen nacht?
Laatst gewijzigd door Tom-s op di 3 juni 2008, 22:28, 2 keer totaal gewijzigd.
dun.den
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 997
Lid geworden op: zo 23 december 2007, 21:42
Mijn mountainbike: cube stereo 29

heb hem vandaag gefietst en alle zandbanken zijn een makkie nu.
alle klimmetjes ook alleen her en der nog wat plassen.
nog een dagje zon en droog weer dan is hij top.
cube stereo 29
lennytp
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 580
Lid geworden op: wo 8 november 2006, 14:27
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 1, Scott Spark WC
Contacteer:

Heren, dit weekend zijn wij wederom met een delegatie uit Dordrecht (Lennytp, Blackbull, Everhage en Opa). Wij zijn zeker tussen 9:30 en 12:00 actief op dit schitterende parcours!! We proberen rond 9:30-45 te vertrekken vanaf de Roestelberg. Let's ride?

Edit: Oops; wij gaan zondag een rondje draaien :lol:
Laatst gewijzigd door lennytp op vr 6 juni 2008, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Freedom is in the hand of the key holder!!

2009 & 2010 LCMT Finisher!!
JoostSchouten
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 545
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 14:01
Mijn mountainbike: Trek 6300 ('10)
Contacteer:

Niet dat ik kan, maar welke dag ;)
Gebruikersavatar
speedrider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1575
Lid geworden op: do 13 mei 2004, 01:12

Afgelopen woensdag nog 2 rondjes gebiked over het parcours en het lag er echt heel goed bij. Vandaag weer geweest en het blijft me verbazen hoe snel het parcours droog kan worden. Op sommige stukken al weer zwaar mul.
Life is short.....................enjoy it!!!
dun.den
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 997
Lid geworden op: zo 23 december 2007, 21:42
Mijn mountainbike: cube stereo 29

speedrider schreef:Afgelopen woensdag nog 2 rondjes gebiked over het parcours en het lag er echt heel goed bij. Vandaag weer geweest en het blijft me verbazen hoe snel het parcours droog kan worden. Op sommige stukken al weer zwaar mul.
dat begon een donderdag al heb hem toen ook gereden en idd waar het mul kan worden was weer aardig mul aan het worden.het leek er ook op dat ze de baan her en der gerepareerd hebben met wit zand.
cube stereo 29
Gebruikersavatar
Keetoo
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1094
Lid geworden op: di 12 december 2006, 13:25
Mijn mountainbike: een hele garage vol

ga zo een rondje maken, hopelijk nog niet te mul, kijken of ik lennytyp nog tegen kom met zijn maatjes
lennytp
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 580
Lid geworden op: wo 8 november 2006, 14:27
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 1, Scott Spark WC
Contacteer:

Soww, net terug van de LD&D. Het lag er echt schitterend bij!!! Wel ongelooflijk veel "toeristen" zonder helm en stuurmanskunst :lol: ...
Voor het eerst sinds tijden weer met een HT over het parcours geragd. Wat een verschil met m'n Epic die ik hier normaal voor mishandel... Helaas voelde ik me niet helemaal top door een verkoudheid. Het werd nog minder toen mijn a-der compleet afbrak en m'n achterwiel terecht kwam :evil: ...
Keetoo schreef:ga zo een rondje maken, hopelijk nog niet te mul, kijken of ik lennytyp nog tegen kom met zijn maatjes
Ik heb een tijdje bij de Roestelbeg (12:00- 13:00) moeten wachten op m'n maten (die konden wel het tweede rondje rijden). Ik heb geen zwarte speci voorbij zien komen. Volgende keer es een tijd afspreken?
Freedom is in the hand of the key holder!!

2009 & 2010 LCMT Finisher!!
Gebruikersavatar
r.kemmeren
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: di 11 december 2007, 22:20
Mijn mountainbike: Pipedream Skookum SS
Contacteer:

vanmiddag ook een rondje gedaan op mijn nieuwe fiets :winkie: ,
zo dat is wennen schakelt net anders om wil je een bultje op schakel ik op nog een standje zwaarder. ja dan val je wel eens stil maar voor de rest bevalt ie prima. maar inderdaad helaas weer veel mensen zonder helm.
als je valt, valt het tegen
ArnoudS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 176
Lid geworden op: di 17 juli 2007, 19:54
Mijn mountainbike: Epic S-Works 2010
Contacteer:

Ik heb er vandaag 1 gezien die tegen een boom aan gereden was en zn schouder uit de kom had, was behoorlijk pijnlijk voor hem en kon mooi op de ambulance wachten.
http://www.atbbikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false; D'n gezelligste club van brabant.
dun.den
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 997
Lid geworden op: zo 23 december 2007, 21:42
Mijn mountainbike: cube stereo 29

die heb ik ook gezien eerste heuvel bij de ijsbaan.
cube stereo 29
ArnoudS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 176
Lid geworden op: di 17 juli 2007, 19:54
Mijn mountainbike: Epic S-Works 2010
Contacteer:

Dan moet je een stuk later daar geweest zijn dan ik, want ik ben niet meer ingehaald door een redbull en ik reed vandaag echt rustig :)
http://www.atbbikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false; D'n gezelligste club van brabant.
dun.den
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 997
Lid geworden op: zo 23 december 2007, 21:42
Mijn mountainbike: cube stereo 29

ik rijdt ook niet altijd snel :-q .
maar ik was idd later want bij jou was de ambulance er nog niet. :tong
cube stereo 29
JoostSchouten
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 545
Lid geworden op: ma 19 februari 2007, 14:01
Mijn mountainbike: Trek 6300 ('10)
Contacteer:

Er staan nu trouwens ook op elk MTB-bordje een code waardoor je beter kunt melden waar je precies in de bossen bent mocht er wat gebeurd zijn.
Tenminste, volgens mij worden die codes daarvoor gebruikt (D-52 bijv.), klopt dit en is dit al lang?
Gebruikersavatar
Blackbull
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 578
Lid geworden op: ma 20 september 2004, 13:57
Mijn mountainbike: Specialized Epic & Diverge & Allez

Ook geen ambulance gezien gister.. wel gehoord dat iemand bij de Roestelberg aankwam die z'n arm moest ondersteunen dmv de bandjes van z'n camelback. I guess that's the same person. :-{

Had zelf gister een lullige 'valpartij'... Die ene zandbank waar je over een lang vlak stuk op af komt rijden waarnaa je kan kiezen of je links of rechts om een struik heen gaat. Ik koos rechts, want dat ging bij ronde 1 gister ook goed, alleen dit keer haalde ik hem niet helemaal, kon niet op tijd uitklikken en val dus om. :(( Normaal niet erg in het zand maar laat daar nou net die MTB-routepaal staan! OUCH!
Zit nu met een flinke wond op m'n rechterbil :tong Moet er niet aan denken dat ik er met m'n hoofd op was geknalt! Damn wat zijn die dingen puntig!

Ik kom hier (helaas) niet vaak, maar vermaak me iedere keer weer! Wat een mooi parcours!
Gesloten