Welke kleur is je fiets?

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Martientje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1443
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 00:23
Mijn mountainbike: Kona Lisa HT 2007... roze :D
Contacteer:

M@rleen schreef:De mijne is een Trek 6700 WSD.

http://www.trek-team.lv/images/gallery/ ... eps_mr.jpg

Turquase met vlammen en subtiele versieringen, die je overigens niet goed kunt zien op de foto. Ik vind hem nog steeds supermooi. Hij rijd ook goed! :-q
Een mooi vrouwenkleurtje dus, maar niet té. Roze vind ik verschrikkelijk, meer voor vrouwen die vies zijn van een beetje modder. :D
Erg mooie kleur idd!! En roze fietsen kunnen ook heel goed smerig worden hoor ;)
Pink, it was love at first sight... Ow wat een mooie foto!!
M@rleen
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: vr 25 april 2008, 17:11

Martientje schreef:
M@rleen schreef:De mijne is een Trek 6700 WSD.

http://www.trek-team.lv/images/gallery/ ... eps_mr.jpg

Turquase met vlammen en subtiele versieringen, die je overigens niet goed kunt zien op de foto. Ik vind hem nog steeds supermooi. Hij rijd ook goed! :-q
Een mooi vrouwenkleurtje dus, maar niet té. Roze vind ik verschrikkelijk, meer voor vrouwen die vies zijn van een beetje modder. :D
Erg mooie kleur idd!! En roze fietsen kunnen ook heel goed smerig worden hoor ;)
Martientje, ik heb je mtb gezien. Die is toch wel gaaf. Ik had het vooral over het superfelle roze dat niet glanst maar mat is. Die van jou vind ik geen barbiekleur (parelmoer glans), maar gewoon stoer roze, vooral omdat hij afgewerkt is met gave onderdelen.

Het gaat er natuurlijk ook wel om wie erop zit. Als er een tuthola op zit is het heel anders dan dat er een stoere spotieve vrouw op zit.

Maar ik blijf bij mij standpunt, mij vind je niet snel op een roze mtb.
Martientje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1443
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 00:23
Mijn mountainbike: Kona Lisa HT 2007... roze :D
Contacteer:

M@rleen schreef:
Martientje schreef: Erg mooie kleur idd!! En roze fietsen kunnen ook heel goed smerig worden hoor ;)
Martientje, ik heb je mtb gezien. Die is toch wel gaaf. Ik had het vooral over het superfelle roze dat niet glanst maar mat is. Die van jou vind ik geen barbiekleur (parelmoer glans), maar gewoon stoer roze, vooral omdat hij afgewerkt is met gave onderdelen.

Het gaat er natuurlijk ook wel om wie erop zit. Als er een tuthola op zit is het heel anders dan dat er een stoere spotieve vrouw op zit.

Maar ik blijf bij mij standpunt, mij vind je niet snel op een roze mtb.
Heb ik mijn fietsje maar weer even succesvol verdedigd ;):D hihi, tnx. Is wel grappig, ik had eerst de 2006 kona lisa op het oog en die was paars. Ik was alleen te laat en kon m nergens meer vinden, en de volgende was roze.... Ik wilde eerst eigenlijk geen roze, maar toen ik m zag was ik meteen verkocht :D
Pink, it was love at first sight... Ow wat een mooie foto!!
Marike
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: do 22 mei 2008, 16:36

Oranje met wit! Daar zie je ook niet veel mannen mee rijden, maar goed.. echt typisch vrouwelijk is het niet...
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

Zien :-q ( in show youe stuff in de loungebar )
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Dirrty
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: zo 2 december 2007, 18:04
Mijn mountainbike: Stevens S8
Contacteer:

Marike
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: do 22 mei 2008, 16:36

Nee helaas niet... het is een Amarican Eagle.. Ik probeer hem te verkopen maar het lijkt wel alsof iedereen een mountainbike te koop heeft..waarschijnlijk zit ik niet in het goede seizoen.
Ehm als ik zou weten hoe ik een plaatje moet plaatsen had ik het gedaan![/img]
Dirrty
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: zo 2 december 2007, 18:04
Mijn mountainbike: Stevens S8
Contacteer:

Waarom wil je m verkopen dan? Stop je met biken?
Marike
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: do 22 mei 2008, 16:36

Nou ik stop niet helemaal. Ik wilde eerst mountainbiken, maar toen ik hem eenmaal had bleek dat ik het weinig deed. Ik ben in de winter daarom gaan schaatsen en in de zomer doe ik aan wielrennen. Dit is mijn ideale combinatie. Nu ik bijna anderhalf jaar op mijzelf woon merk ik dat in mijn minischuurtje de mountainbike erg in de weg staat. Vandaar dat ik heb besloten hem te verkopen!
Dirrty
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: zo 2 december 2007, 18:04
Mijn mountainbike: Stevens S8
Contacteer:

En toch heb je je enthousiast op een mtb forum aangemeld :~
Marike
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: do 22 mei 2008, 16:36

Tja iedereen zoekt toch de beste spot om zijn waar te verkopen? Kan moeilijk lid worden van een schaats forum en daar mijn mountainbike willen verkopen. Ik dacht alleen maar dat dit handig zou zijn. Mensen die graag deze sport beoefenen zijn misschien ook wel opzoek naar iets 'nieuws'. De beste bedoelingen dus!
Gebruikersavatar
kokopelli
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4628
Lid geworden op: za 25 juni 2005, 00:14
Mijn mountainbike: yeti
Contacteer:

En zo kom je natuurlijk wel aan je benodige post :-? om in het te koop hoekje te mogen plaatsen
Dirrty
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: zo 2 december 2007, 18:04
Mijn mountainbike: Stevens S8
Contacteer:

Marike schreef:Tja iedereen zoekt toch de beste spot om zijn waar te verkopen? Kan moeilijk lid worden van een schaats forum en daar mijn mountainbike willen verkopen. Ik dacht alleen maar dat dit handig zou zijn. Mensen die graag deze sport beoefenen zijn misschien ook wel opzoek naar iets 'nieuws'. De beste bedoelingen dus!
Word anders 'lid' van Marktplaats of speurders ofzo?
Ow mijn excuses, dan moet ik me nog een rotje gaan posten. hmmzz
De mods liggen lekker te zonnen denk ik 8) Betreffende topic staat nog gewoon open :lol:
Gary'sGirl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 623
Lid geworden op: ma 28 november 2005, 15:29
Contacteer:

Hier een hele chat beginnen om op die manier aan je 25 posts te komen is dan natuurlijk ook weer niet de bedoeling, lijkt me! :-?
Vanessa
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 1 juni 2008, 00:06
Mijn mountainbike: Cannondale F2000SL
Contacteer:

Mijn fiets is helemaal zwart!
Niet echt vrouwelijk he.... :wink:

Dit is die van mij:

Afbeelding
||Vanessa||
Member of MTB Women

"Maybe this world is another planets hell"
Plaats reactie