Armstukken????

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Longfaye
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 14:23
Mijn mountainbike: Giant XtC 3

Vorige week ben ik samen met een vriend langs de winkel gegaan voor een stel armstukken. Ik gokte dat ik maat M zou moeten hebben (ik had werkelijk geen idee wat te verwachten).....maar het elastiek zat te wijd, dus toch maar S....en tot mijn verbazing was die ook te wijd! :o Verteld die kerel me dat ze helemaal geen XS verkopen (ik schaamde me al diep :oops: ). Weet iemand misschien welk merk klein uitvalt, of misschien zelfs armstukken in XS verkoopt (voordat ik alle winkels afga om dezelfde "teleurstelling" te moeten verwerken :tong)? Ik heb ondertussen Craft en Nalini gepast.
..ennn gass
Petra P
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: za 11 maart 2006, 20:46

Bedoel je dat de armstukken bij de bovenarmen te wijd is? Dat probleem had ik ook. Diverse armstukken geprobeerd. Ik heb nu de armstukken van Cannondale (link: http://gb.cannondale.com/a_a/clothing/0 ... 8m400.html#) en die zitten mij perfect!
Gary'sGirl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 623
Lid geworden op: ma 28 november 2005, 15:29
Contacteer:

Zelf heb ik dat probleem ook gehad (en ik ken er meer). Uiteindelijk uitgekomen bij armstukken van Sugoi (http://sugoi.com/item/86977/SUG99920U), maatje S. Deze zitten perfect!

Ook heb ik een setje van BioRacer, ik dacht ook S, maar het zou ook XS kunnen zijn.. Deze zitten ietsje minder dan die van Sugoi, maar blijven wel zitten.
Gebruikersavatar
asphaltdude
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3364
Lid geworden op: zo 28 september 2003, 19:41
Mijn mountainbike: Karate Monkey, Ogre, Cross Check, Propel, Langster
Contacteer:

Craft armstukken zijn nogal wijd.

Giordana is smaller.

Gewoon verschillende merken passen dus.
Everybody bought a new bike!
julie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1278
Lid geworden op: vr 20 januari 2006, 12:58
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR, Canyon Torque

kijk eens bij pearl izumi, ik geloof dat die kleine maatjes heeft. Ik zelf heb S van pearl izumi en nooit problemen met afzakken.
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

De meeste armstukken zijn boven inderdaad te wijdt. Vraag me niet waarom maar het is wel zo.

Bioracer past heel goed. Zelf heb ik momenteel Santini, dat gaat ook wel.
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Bob de Bouwer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: za 7 januari 2006, 20:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert
Contacteer:

hmmm, ben dus niet de enige.... Ik heb de S van craft en die willen nog wel eens afzakken idd. Nog kleiner is voor mij ook weer geen optie: die zijn dan weer te kort :-? Ach, wat is het probleem :wink: ? Zoooo vaak draag ik ze nou ook weer niet. we gaan de goede kant weer op, hoop op vele mooie dagen zònder die dingen :-q .
Alleeez on y va!!
bagger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2720
Lid geworden op: wo 30 maart 2005, 17:13

Ik had dit probleem ook (tsja, heb nu eenmaal geen stoeremannenarmen).
Heb nu armstukken van "all active", volgens mij bij futurumshop gekocht. Deze zitten wel goed om de bovenarm en zijn nog lang genoeg ook.
"Adventure is just bad planning"
Dirrty
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: zo 2 december 2007, 18:04
Mijn mountainbike: Stevens S8
Contacteer:

Ik heb ze nu van Gonso. Maatje M, terwijl ik eerder in een ander merk, maatje s, mezelf kapot schaamde in de winkel omdat ze afzakten. Deze passen echter prima.
Marike
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: do 22 mei 2008, 16:36

Ik heb laatst mooie, goedkopeen kleine armstukken gekocht bij de decathlon in Amsterdam! een echte aanrader. Ik geloof 12.50 euro.
thor
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 13 augustus 2007, 20:13
Mijn mountainbike: AE Durango 780

Hoi Marike, heb je ook een merknaam/type voor ons?
Plaats reactie