Cannondale, mijn ervaringen.

Welke bike is nu de goede? Het merk blijft deels een persoonlijke keuze en voorkeur. Respecteer die!
mtb biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Giant xtc advanced SL custom/weg: Giant TCR carbon 2011

voor cannondale en dat soort dure merken.
betaal je voor de naam.
die framepjes kosten helemaal niks voor hun alleen dat de naam cannondale er opstaat maakt heb al veel duurder.
het zijn super frames mooie frame en vorken volgens mij kun je die beter los kopen en die helemaal goed opbouwen met x.o en xtr enzo.
gang is alles, remmen is angst
prophet
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

mtb biker schreef:voor cannondale en dat soort dure merken.
betaal je voor de naam.
die framepjes kosten helemaal niks voor hun alleen dat de naam cannondale er opstaat maakt heb al veel duurder.
het zijn super frames mooie frame en vorken volgens mij kun je die beter los kopen en die helemaal goed opbouwen met x.o en xtr enzo.
Hoi ben nu ook bezig met andere onderdelen.
X.O sram en xt.
En het klopt je betaald ook voor de naam.(maarja)
lefty wordt righty
rogersantos
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Je kan beter een van de goedkopere complete frames kopen hoor. Een Taurine framekit (frame + vork) is aardig aan de prijs, vergis je daar niet in.
Laat nooit je fiets onbewaakt staan bij wedstrijden, marathons en toertochten!
prophet
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

rogersantos schreef:Je kan beter een van de goedkopere complete frames kopen hoor. Een Taurine framekit (frame + vork) is aardig aan de prijs, vergis je daar niet in.
Dat wou ik ook zeggen, een Taurine frameset is volgens mij ook aardig aan de prijs.
lefty wordt righty
TeamTaurine
Mtb fanaat
Mtb fanaat

..heb zelf een Cannondale Taurine Team Replica en koste erg duur :tong . Vind hem geweldig en heb aardig bekijks, maar om eerlijk te zijn betaal je gewoon voor een stukje emotie. Het is een hobby en dat kost gewoon (veel) geld. Ik denk dat je voor een derde van het geld een geweldige fiets kan kopen waar je ook veel plezier aan kunt beleven. Ik heb wel levenslange garantie op het frame, maar ik weet zelf al dat ik deze fiets nog geen 5 jaar hou (niet doorvertellen aan mijn vrouw :D) , dus overbodig luxe... En oja, een vriend van me heeft een Intersense fiets van 1500 euro van 14 kilo, maar hij is nog steeds sneller :evil: .

Het is maar wat je ervoor over hebt....
rogersantos
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Het is maar wat je ervoor over hebt....

:-q
Laat nooit je fiets onbewaakt staan bij wedstrijden, marathons en toertochten!
Plaats reactie