Biken rondom Heerlen?

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

Heej beste medebikers....na een enige herstelperiode van een gescheurde spier hopelijk weer in staat om te gaan biken...ik ga eerst komende weken weer wat aan de conditie doen en als ik zover ben om eventueel samen te gaan fietsen dan horen jullie het wel...in de tussentijd....enjoy the ride...see you later....
Gebruikersavatar
daliz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 9 februari 2007, 01:37
Mijn mountainbike: Levo / CD F29

Hey Mike,
Inderdaad, "long time no see", heb zelf ook in de ziekenboeg gezeten. Maar ben ook weer begonnen, voornamelijk weg, maar offroad lonkt weer. :-q Welcome back.
"You can't always get what you want ............"
Paranoy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 431
Lid geworden op: di 29 augustus 2006, 12:53
Mijn mountainbike: Stumpjumper HT Expert custom
Contacteer:

Heey Mike,

Gelukkig gaat het weer een stuk beter. Ook ik heb sinds de tocht van 28 december niet meer kunnen biken door een knie blessure. Ben wel nog met spinning bezig geweest.
Ik ga komende zondag, samen met RC Roy, proberen de route te bedwingen. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Zeker aangezien het vastelaovendsspek er zeker nog niet af is. :wink:
for once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return. (Leonardo da Vinci)
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

Ik ben er al uit sinds begin oktober...had scheurtjes in de Thoracolumbar Fascia...dat is de onderste spier in je rug...en omdat ik de bewegingen ging compenseren met andere spieren raakte die overbelast en moesten die ook weer herstellen...ik zelfs een aantal dagen erbij gelopen als de klokkenluider...maar een aantal massages en spierverslappers verder ben ik zo goed als herstelt...deze week maar eerst ff de bandjes wisselen en de weg op en zodra ik 100% ben en de conditie weet op peil is...into dirt...
DopeMan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: za 5 augustus 2006, 18:12

Hey!

Afgelopen weekend, na maanden, ook nog eens op de fiets gesprongen; zaterdag route 1+2 (ging opzich wel prima) en zondag route 3. Dit ging minder aangezien ik na een paar minuten al hard onderuit ben gegaan en m'n hand dik werd... lijkt gelukkig niet gebroken te zijn maar fietsen zal er de komende week niet in zitten aangezien m'n rechterhand f*cking pijn doet, zo dik is als een boks-handschoen en zo blauw als een verkeersbord.

Het MTB-seizoen is dus weer lekker begonnen!
Redfish
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma 7 juli 2003, 12:42
Mijn mountainbike: Scandium, XTR Disc, Reba Team Air, American Classic, Ritchey WCS, SLR TT, Thomson Elite
Contacteer:

Ja ik ben ook stiekem(ohoh) met een andere groep gaan fietsen. Deze heeft een veel lager niveau dan gebruikelijk. 3 uur fietsen, 1 uur 20 pauze ivm achterblijvers, maar samen uit samen thuis hè en het is wel gezellig. Op die manier wil ik mijn conditie weer een beetje op peil gaan brengen zonder prestatiedwang. Hoewel ik al een betere conditie heb dan die groep rijd ik toch graag rustig mee en er zijn ook zeker fietsers die rond of boven mijn huidige niveau zitten. Het was wel erg koud vandaag, vertrokken rond 9 uur en toen vroor het nog 4 graden!

Heb er nu 2 tochtjes met de snelle fredjes op zitten en ben er wel tevreden over. Het is alleen een ramp als je een heel dun laagje modder hebt op een harde ondergrond. Dan is er geen beginnen aan, en wordt het gewoon afstappen. Vandaag was het goed te doen vanwege de vorst, maar vorige week heb ik toch wat hinder ondervonden, maar het viel allemaal nog wel mee. In diepe blubber deden ze het verrassend goed.

Als mensen interesse hebben in een (heel) rustig groepje dat zo rond de 30km rijdt op de zondagen, laat dan wat weten, dan kunnen we afspreken. We hebben al een man of 6, dus dat wordt wel gezellig.

Er kan alleen niet onderhandeld worden over de starttijd, die is gewoon +/- 9 uur. Er wordt in principe elke week gereden, behalve bij heel slecht weer (en ik haak al iets eerder af denk ik bij veel regen).

@Dopeman: fietsen met 1 hand gaat toch ook prima! :)
Je hebt twee soorten bikers: bikers op de trails en bikers op de bank
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

Hey mensen....

Effe verder breien op het bericht van Redfish
Zijn er gegadigden voor een tochtje a.s. zondagochtend (2-3-2008)....
Paranoy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 431
Lid geworden op: di 29 augustus 2006, 12:53
Mijn mountainbike: Stumpjumper HT Expert custom
Contacteer:

Voor mij voorlopig niet biken :-{
Heb mijn slijmbeurs in de knie ontstoken/zwaar geirriteerd.
laatst 7 km gefiets en kon weer naar huis gaan door de pijn.
heb nu van een verzorger van fietsploeg tips gekregen om dit in de toekomst dit probleem te voorkomen.
voorlopig helaas rust houden.
for once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return. (Leonardo da Vinci)
Redfish
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma 7 juli 2003, 12:42
Mijn mountainbike: Scandium, XTR Disc, Reba Team Air, American Classic, Ritchey WCS, SLR TT, Thomson Elite
Contacteer:

Hmm heb de berichtjes gemist, ben vandaag weer geweest. Mike misschien volgende week?
Je hebt twee soorten bikers: bikers op de trails en bikers op de bank
DopeMan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: za 5 augustus 2006, 18:12

Redfish schreef:Hmm heb de berichtjes gemist, ben vandaag weer geweest. Mike misschien volgende week?
Ow...dan zij we jou misschien voorbij geschoten (of eerder... jij ons voorbij :tong). Ik was vandaag ook met 2 andere bikers in Brunssum (route 1+2).

Hebben er ruim een uur langer over gedaan dan onze beste tijd ooit (= route 1+2 in 2u39min 8)). M'n conditie heeft me vandaag een beetje in de steek gelaten, ik reed constant achteraan en voel nu al paar uur m'n benen niet meer... :-{
Redfish
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma 7 juli 2003, 12:42
Mijn mountainbike: Scandium, XTR Disc, Reba Team Air, American Classic, Ritchey WCS, SLR TT, Thomson Elite
Contacteer:

Nou ik denk niet dat wij jullie voorbij zijn gereden. Het was wel abnormaal druk op de heide. Maar gelukkig loopt de route vooral langs wandelpaden.

Ik heb lekker achteraan gereden, rustig tempo. Helaas hadden 2 andere bikers een slechte dag en wilden ze na 18km al naar huis, dus daar is het ook bij gebleven.

Mijn conditie is ook niet geweldig op dit moment en ik denk dat jullie toch iets harder rijden dan mijn huidige groepje, dus dat wordt zoals gebruikelijk geen probleem.

Komende zondag half 11 de mcdrek ofzo? Als het niet regent.
Je hebt twee soorten bikers: bikers op de trails en bikers op de bank
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

Komende zondag kan ik alleen tot 10.45u of na 12.00u...
Mighty_Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 11:23
Mijn mountainbike: GEEN

Correctie..........ik heb de tijd tot 12.30u
Redfish
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma 7 juli 2003, 12:42
Mijn mountainbike: Scandium, XTR Disc, Reba Team Air, American Classic, Ritchey WCS, SLR TT, Thomson Elite
Contacteer:

Dus van 10.45 tot 12.30 kun je nu wel? Oftewel de hele morgen tot half 1?
Je hebt twee soorten bikers: bikers op de trails en bikers op de bank
Gebruikersavatar
daliz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 9 februari 2007, 01:37
Mijn mountainbike: Levo / CD F29

Gisteren heb ik een middagje vrij genomen en weer sinds lange tijd (november vorig jaar) een rondje Brunsummerheide gedaan. Gelukkig geen last gehad van mijn knie(en). Het was de eerste keer na de operatie dat ik weer "in het veld" was. Ik heb route 1 en 3 gedaan. Was wel weer erg lekker om de routes te doen, maar ben ook weer een paar keer bijna "doodgegaan" (mijn klimcapaciteiten zijn nog steeds -1, of klimtechniek :~ ). Ondanks de stevige wind en de forse plensbuien heb ik lekker gefietst, zeker voor herhaling vatbaar.
"You can't always get what you want ............"
Plaats reactie