Schwalbe Veldtoertocht Nunspeet zat. 2-2-08 30-45-60km

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Ik ga hem ook lekker rijden, maar als extra'tje pik ik Johan Neevel op in Wezep en vandaar 23 km over de weg om de spiertjes los te te rijden.
Als alles meezit dan een uurtje of 4 tot 4:30u lekker bezig want het weer zal niet al te beroerd zijn en dan er maar van profiteren.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Fred (mtb-sport) schreef:Als alles meezit dan een uurtje of 4 tot 4:30u lekker bezig want het weer zal niet al te beroerd zijn en dan er maar van profiteren.
Dan trap je ook niet door! :tong
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Succes morgen,

Ook ik blijf lekker thuis.
Ben nog niet van de verkoudheid af.
Zo spaar ik ook nog eens het materiaal.
Afgelopen keer heeft het behoorlijk in de papieren gelopen :(
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

CrazyCarrot schreef:
Fred (mtb-sport) schreef:Als alles meezit dan een uurtje of 4 tot 4:30u lekker bezig want het weer zal niet al te beroerd zijn en dan er maar van profiteren.
Dan trap je ook niet door! :tong
Vind je het gek dan !! Ben pas 47, dus dan mag het allemaal wat "langzamer".
Zal overigens nog zwaar zat worden voor me, want vanmiddag kreeg ik ineens de geest en ruim 100 km (op de race gedaan).

Mbt het weer: Ik kijk morgen heel vroeg voor de zekerheid op de buienradar, want dan laat ik het stukje over de weg lekker schieten en ga beschut in het bos spelen.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
JanW
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2502
Lid geworden op: do 9 maart 2006, 23:09
Mijn mountainbike: Salsa El mariachi 29er SS, Gary Fisher Hifi 29, Salsa Fargo 29 2012
Contacteer:

Ik ben gisteren ziek geweest (terwijl ik in Duitsland aan het werk was :-{ ) en voel me nog niet helemaal toppie, ik wacht morgen ochtend even af. Gaat het goed kom ik uiteraard en dan zie ik wel welke afstand of dat het wordt.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Ik weet ook nog niet of ik voor de langste afstand ga hoor, dat hangt van mijn beentjes af morgen. ;)

en van het weer natuurlijk. ;)
giro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 223
Lid geworden op: ma 6 maart 2006, 18:45
Mijn mountainbike: xtc advanced 2009
Contacteer:

het zal wel loslopen met het weer gewoon gaan :tong ik ga zeker wie nog meer? en nog steeds 9 uur verzamelen?
als je harder wil fietsen zul je harder moeten trappen.
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

JanW schreef:Ik ben gisteren ziek geweest (terwijl ik in Duitsland aan het werk was :-{ ) en voel me nog niet helemaal toppie, ik wacht morgen ochtend even af. Gaat het goed kom ik uiteraard en dan zie ik wel welke afstand of dat het wordt.
Gewoon vanovond goeie sex Jan, ben je morgen weer helemaal top :D
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

giro schreef:het zal wel loslopen met het weer gewoon gaan :tong ik ga zeker wie nog meer? en nog steeds 9 uur verzamelen?

9:15 toch en dan om 9:30 starten.

Ik ben zoals altijd te herkennen aan mijn mickey mouse toeter :tong en MTB.nl tenue! :-q
JanW
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2502
Lid geworden op: do 9 maart 2006, 23:09
Mijn mountainbike: Salsa El mariachi 29er SS, Gary Fisher Hifi 29, Salsa Fargo 29 2012
Contacteer:

cisco schreef:
JanW schreef:Ik ben gisteren ziek geweest (terwijl ik in Duitsland aan het werk was :-{ ) en voel me nog niet helemaal toppie, ik wacht morgen ochtend even af. Gaat het goed kom ik uiteraard en dan zie ik wel welke afstand of dat het wordt.
Gewoon vanovond goeie sex Jan, ben je morgen weer helemaal top :D
Ik zal eens kijken of dat helpt. Maar wanneer moet ik dan slapen als we morgen om 9:15 al verzamelen. 8)
ted
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 837
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 13:09
Mijn mountainbike: RB Xeon 600 (2008) & Giant ATX 880 / Gazelle Skystar FS
Contacteer:

hmmmmz, laat geworden vandaag :roll:

vrijdag 6 uur werken, daarna dikke 3 uur sjokken over motorbeurs en toch effe stukje carneval meegepikt in geleende boerenkiel :P

Ga er maar niet vanuit dat ik er morgen bij ben :P
Weg met die goudschaaltjes ! Live & let live :D
giro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 223
Lid geworden op: ma 6 maart 2006, 18:45
Mijn mountainbike: xtc advanced 2009
Contacteer:

CrazyCarrot schreef:
giro schreef:het zal wel loslopen met het weer gewoon gaan :tong ik ga zeker wie nog meer? en nog steeds 9 uur verzamelen?

9:15 toch en dan om 9:30 starten.

Ik ben zoals altijd te herkennen aan mijn mickey mouse toeter :tong en MTB.nl tenue! :-q
okay ik zal er zijn ik vertrek uit harderwijk op de fiets 8.15 dus dat red ik wel
als je harder wil fietsen zul je harder moeten trappen.
JanW
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2502
Lid geworden op: do 9 maart 2006, 23:09
Mijn mountainbike: Salsa El mariachi 29er SS, Gary Fisher Hifi 29, Salsa Fargo 29 2012
Contacteer:

Zo voor het eerst als eerste gefinished bij een TT. Ik zoeken naar het lint maar dat was nergens te vinden. Was mss ook niet helemaal eerlijk wat ik denk dat ik toch nog een km of 8 gemokkeld heb (van de 30 :oops: ).

Ik voelde me een hele piet vanochtend toen ik opstond, maar dat was snel voorbij op de fiets. Net voor de spitsing van de 30 en de 45/60 had ik een gemiddelde hartslag van 182, dit leek mij niet gezond dus heb ik er maar een korte route van gemaakt. Uiteindelijk heb ik toch nog wel lekker gefietst.

Sorry Pierre maar ik had meer zin aan een warme douche dan bij jouw bus te wachten, volgende keer beter. :bier:
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Hoe was het parcour an sich ?
ted
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 837
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 13:09
Mijn mountainbike: RB Xeon 600 (2008) & Giant ATX 880 / Gazelle Skystar FS
Contacteer:

goedemorguh, kom net uit bed gerold, lekker brak :tong

jullie wel lekker gefietst ? :tong
Weg met die goudschaaltjes ! Live & let live :D
Plaats reactie