Daarna terug naar de kantine om 1,5 uur te wachten tot de laatste voorbij de 50/30 splitsing was , om daarna al die linten en borden weer op te halen. Bij elkaar 65 km gefietst, en alleen maar interval, immers bij iedere bocht weer (bijna) stilstaan om dat lint te kunnen pakken.
Na alles en de fietsen schoonspuiten in de kantine nog het een en ander in/doorgenomen : Was weer een enerverend dagje
thank you Al zijn er nog "personen" met linten aan de haal gegaan , tenminste dat bleek bij het weer ophalen van de linten.CrazyCarrot schreef:Compliment aan de lintenophangers, vooral die zuidelijke lus (50) was erg goed bewegwijzerd.
wat ik ervan gehoord en gezien heb, was deze man bij een scherpe bocht door snellere personen "aan de kant gedrukt" en zo ten val gekomen. Zag hem de kantine inkomen, flink dikke neus en veel bloed, maar de man was goed bij kennis en liep zelf, had naar eigen zeggen meer last van de nek dan van de neus. EHBO-er erbij, maar die mocht het niet eens schoonmaken van die man (uit sneek > fries > koppig ?) Samen met zijn makkers zijn ze teruggereden naar sneek .Ik hoorde trouwens nog van een valpartij onderweg, iemqand was gewond geraakt door zijn bril door een valpartij in een bocht tijdens een inhaalmanouvre. Iets van bekend?
tja, van de landeigenaren mag je dus niet met (in dit geval) 800 man over al te kwetsbare delen rijden, als we die toestemming wel kregen zou er zeker overheen gereden worden. Je zult wel gemerkt hebben dat er meer van dat soort stukken vermeden worden.1 minpuntje ik was me al 2 km. voor de treyselerberg aan het inhouden om flink de treyselerberg op te knallen, maar net aan de voet moesten we links.