17 Juni - Dutch 4X Series Oranje Race

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

Oranje Race

Georganiseerd door: Bikepark Groningen
Locatie: Bikepark Groningen
Wat: 4X wedstrijd
Bijzonderheden: Officieel randprogramma UEFA -21 EK Voetbal

Dag indeling:

's ochtends
- inschrijving: vanaf 9-10u tot 11-12u (word op de dag zelf bekend gemaakt!)
- training
's middags
- kwalifcaties
- 128, 64 of 32 race
- afgelopen rond 18.00u (of eerder als we eerder klaar zijn..8) )

Aanstaande zondag is het weer zover, de tweede wedstrijd van de D4XS. Wij als stichting hebben er weer veel zin in. En het weer lijkt ook goed te komen (geen reden om niet te komen dus)

* Wij als stichting zijn nog op zoek naar vrijwilligers die tijdens de evenementen (17Juni/26 Augustus) ons willen helpen met het organiseren op de dag zelf (baancommissaris, starten e.d.). Het zijn drukke/gezellige dagen en je zit met je neus op de wedstrijden. Je word door ons voorzien van je natje en je droogje! En hebt gewoon een toffe dag!
Lijkt het je wat om eenmalig of op vaste basis de stichting te helpen met het organiseren, stuur dan even een mailtje naar: evenementen@bikepark.nl

Laatst gewijzigd door Rinse op wo 13 juni 2007, 09:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Christiaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1762
Lid geworden op: za 20 december 2003, 18:43
Mijn mountainbike: Intense M6/Yeti DJ/GT Lopes 55/Yeti SuperX
Contacteer:

Hopelijk is t eerder afgelopen, zo rond 16 uur.

Gewoon op tijd beginnen, zoals t hoort
Chris Dirt
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 575
Lid geworden op: za 13 januari 2007, 12:01
Mijn mountainbike: Rose-Enduro/Freeride ''uncle jimbo'' met rockshox lyrik, avid elixir, fox float rp23

vet ik ben zker van de partij zelf doe ik niet mee kan er nog niet veel :-{ van. eerst nog wat oefenen :wink: maar kijken ga zker doen :-q
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4106
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Ik neem een video camera mee, ga wel wat mooi ploaties schieten...
⛧⛧⛧
Derek Himself
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 13 maart 2007, 10:10
Mijn mountainbike: Cube Flying Circus '06 met DJ4
Contacteer:

DAMN kan het niet een weekendje later :P zit midde in SE week :( mag niet van me ouders
Kom volgende keer zeker!!! dan ook mee doen waarschijnlijk :D
Rock 'n Roll keeps a man alive!
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

Chris Dirt schreef:vet ik ben zker van de partij zelf doe ik niet mee kan er nog niet veel :-{ van. eerst nog wat oefenen :wink: maar kijken ga zker doen :-q
Gewoon rijden en zien waar het schip strand!
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4106
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

als ik niet geblesseerd was geweest had ik ook wel een ritje gewaagd, maar helaas :(
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Wellicht als "service" zo rond zaterdag een update van de staat van de baan i.v.m. bandenkeus?
Met dit weer heb ik geen flauw idee hoe de baan zich "houdt"... Dan kunnen beter de meest geschikte banden om de velgjes heen liggen.

Maar ondanks de vooruitzichten van het weer heb ik er wel weer zin in!
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Chris Dirt
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 575
Lid geworden op: za 13 januari 2007, 12:01
Mijn mountainbike: Rose-Enduro/Freeride ''uncle jimbo'' met rockshox lyrik, avid elixir, fox float rp23

ik ga langs de kant staan met vlaggetjes :tong :lol:
Rabelista
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 14 maart 2007, 01:01
Mijn mountainbike: [Transition Double]
Contacteer:

Ik ben er ook, hoewel ik niet kan racen ivm een gescheurde / gebroken pols... zal wat foto's nemen..
FSD-Bikers

Transition Double: Rider owned for life
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

Berichtje van de organisatie:

We hebben voldoende tenten om de rijders/publiek tijdens plotselinge stortbuien droog te houden!!

Verder qua banden: neem een setje profiel banden mee, water word vrij goed afgevoerd op de baan maar modderlaagje zul je toch houden!

RInse
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

En dan waren ze je vergeten op te nemen in de 1e deelnemerslijst... (kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit niet erg vonden), maar uiteindelijk mocht ik dan toch mee racen.

Zal me later wel voegen in het aftertalk-topic. Eerst maar eens m'n fiets schoonmaken, want die heeft nog wel een poetsbeurtje nodig.

De organisatie had wat mij betreft een aantal pluspuntjes te verwerken t.o.v. de vorige keer, maar dat er nog steeds geen Dixi van af kon.... Zie je het voor je? Even tussen de runs door een flink stuk lopen naar het dichtsbijzijnde toilet? (bij de schaatsbaan of zo?). Nee dan toch echt liever even snel in de dichtsbijzijnde struik en zo dachten er velen. Vind het nog steeds geen reclame, maar okay, ik draaf door.
Tot later in de aftertalk ;)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Arnetteman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 21 februari 2005, 20:30
Mijn mountainbike: Specialized Enduro Expert 2015 Carbon 29"

Achteraf werd mij pas duidelijk dat "deelnemers en bezoekers van het bikevenement voor 50 cent" (letterlijk geciteerd) gebruik mochten maken van de wc's bij de overburen van Bikepark Groningen. Dit is ons echter niet mede gedeeld door de overburen dus onze excuses voor het ontbreken van deze info.
Even in de bosjes je water laten lopen is geen probleem maar voor de dames en de grote behoefte van de heren idd vervelend. Besef je echter wel dat wij als stichting er alles aan doen om jullie het zo comfortabel mogelijk te maken maar dat de stichting nou niet 1 van de meest welvarenden is. We doen ons uiterste best om de volgende keer wel dergelijke voorzieningen neer te zetten maar dit is geen garantie. Hiervoor graag jullie begrip. Een dixi huren kost overigens geen drol maar de schoonmaakkosten rijzen werkelijk waar de pan uit bij de verhuurbedrijven. Vandaar dat iets dergelijk enorm kostbaar is voor ons.

In ieder geval een bedankje aan diegene die naar Groningen is afgereist voor de 2e race van de D4XS. We hopen dat jullie er weer van genoten hebben, wij in ieder geval wel weer.

Graag tot de volgende keer.

En...hou Fourcross levend in NL!!!
Floris Schurer Fotografie - http://www.florisschurer.nl" target="_blank
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Groningse klei zuigt :D :D :D

Maar ik heb lekker gereden. Ondanks het wel erg beroerde voor mij weer een geslaagde dag :-q

Heeft er nog iemand foto's?
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Zijn er dan nog foto's? Ja.Het zijn er niet veel, maar het komt uit een goed hart en van een niet zo ervaren fotografe.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Plaats reactie