Mountainbike in de Harz

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
lovestore
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 23 februari 2004, 15:49

Afgelopen weekend een samen met een fietsmaat een tocht gereden in de Harz (Duitskland) ongeveer 150 km's en 3300 hoogtemeters. Een verslag (en fotos) zijn te lezen op: http://www.bikextreme.nl/wordpress/?p=32
Laatst gewijzigd door lovestore op wo 30 augustus 2006, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
msxx
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5179
Lid geworden op: zo 16 mei 2004, 15:13
Mijn mountainbike: Een Yank
Contacteer:

Leuk verslag!

Je hebt gekozen voor Harz naar aanleiding van het artikel in het Duitse blad Bike?
Een gewezen verslaafde
lovestore
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 23 februari 2004, 15:49

msxx schreef:Leuk verslag!
Je hebt gekozen voor Harz naar aanleiding van het artikel in het Duitse blad Bike?
Klopt! Ik vond het in ieder geval een geslaagde tocht!
msxx
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5179
Lid geworden op: zo 16 mei 2004, 15:13
Mijn mountainbike: Een Yank
Contacteer:

Mooi, zet ik hem op de agenda voor komend voorjaar :-q

Je hebt het trouwens over GPS, waar heb je de GPS track gedownload?
Een gewezen verslaafde
lovestore
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 23 februari 2004, 15:49

msxx schreef:Mooi, zet ik hem op de agenda voor komend voorjaar :-q
Je hebt het trouwens over GPS, waar heb je de GPS track gedownload?
We hebben hem gefietst met een Garmin MAP60Cx GPS. Track (tegen betaling) gedownload via de site van het betreffende fiets blad. Stuur me maar even een PB met je emailadres dan zal ik de tracks (inclusief roadbook) naar je mailen!
Aegis X.O
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 285
Lid geworden op: do 6 april 2006, 22:18
Mijn mountainbike: Giant Trance 2, Fox Talas RL, SRAM X.O

Mooie gallery zeg! :-q Thumbs up, which seems to be your motto! :wink:

Die hike & bike klimtocht die ik op de foto's zag, maakte deze ook onderdeel uit van de (GPS)-route? Hoe beviel de Garmin & was de route de download meer dan waard?
lovestore
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 23 februari 2004, 15:49

Aegis X.O schreef:Mooie gallery zeg! :-q Thumbs up, which seems to be your motto! :wink:

Die hike & bike klimtocht die ik op de foto's zag, maakte deze ook onderdeel uit van de (GPS)-route? Hoe beviel de Garmin & was de route de download meer dan waard?
Als je bedoeld het lopen met de fiets, ja die maakt onderdeel uit van de route. Echter het is een stukkie van ongeveer 2 kilometer, daarna is het weer "downhill" pret!
Garmin is echt super, vooral in combinatie met TOPO Duitsland! Nergens verlies van signaal, snelle opstart tijd. Deze GPS was de andere persoon die mee fietste, ik heb zelf een Magellan eXplorist 210, die heeft toch echt vaker verlies van signaal!
Plaats reactie