Wordt het niet weer eens tijd? (deel II)

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Gesloten
Lenney
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 699
Lid geworden op: vr 27 februari 2004, 20:41
Mijn mountainbike: Specialized FSR
Contacteer:

Is Schoorl geen goed idee? Met aansluitend een rit door de Kennemerduinen. Ik kan me voorstellen dat er best wel veel forumleden zijn die nog nooit in Schoorl hebben gefietst maar dat best wel eens zouden willen doen. En volgens mij mag er momenteel vrij worden gefietst in de Kennemerduinen boven het Noordzeekanaal. Tis maar een ideetje.
Mountainbiken: huis der egotrippers, moraalridders en minderwaardigheidscomplexen!
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Lenney schreef:Is Schoorl geen goed idee? Met aansluitend een rit door de Kennemerduinen. Ik kan me voorstellen dat er best wel veel forumleden zijn die nog nooit in Schoorl hebben gefietst maar dat best wel eens zouden willen doen. En volgens mij mag er momenteel vrij worden gefietst in de Kennemerduinen boven het Noordzeekanaal. Tis maar een ideetje.
Schoorl is op normale weekenddagen al bijna niet meer te rijden volgens mij (qua drukte), laat staan dat het er beter op wordt als er zo'n 40 of meer forummers op gaan rijden ;)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
Bundy
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1308
Lid geworden op: di 11 oktober 2005, 15:30
Mijn mountainbike: wil meer naar buiten

Wicked DJ schreef:Apeldoorn lijkt mij wel een goede plek, maar is voor veel members zowat een thuisparcours en zal daarom minder "spannend" zijn.
Voordeel is wel dat je zeker weet dat er genoeg gidsen meerijden.

Ik heb in Apeldoorn altijd leuke wedstrijden gereden, maar ze komen in mijn herinnering op als "vlak en snel" . (kan ook zijn dat ik gewoon het meest leuke deel van Apeldoorn niet gezien heb)
Nou, Wicked ik kan je verzekeren dat A'doorn niet snel minder spannend zal zijn voor de locals omdat nagenoeg alle bossen toegankelijk zijn voor bikers en dat is dus een serieus groot gebied. :-q

En alleen vlak en snel is het hier ook niet echt, ik neem aan dat je die wedstrijdjes in het orderbos gereden hebt.
Naast het doen van diverse liefhebberijen ben ik ook dol op hobby's zoals oa vrijetijdsbestedingen en bepaalde dingen doen.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Het is wel weer leuk om deze discussie te volgen.

De opzet van de Mountainbikers.nl dag:

Is in het leven geroepen naar een idee van Maiko, om de leden van het forum eens in het echt te ontmoeten.
Eens op plekken te rijden waar je anders niet komt. Dus buiten de bestaande routes om, onder leiding van een plaatselijke gids.

Waar moet zo'n dag/locatie verder aan voldoen;
Ruim voldoende parkeergelegenheid.
Route over niet vaste route, lengte ca. 40 a 50 km.
Gelegenheid (liefst terras) waar je met voldoende mensen consumpties kunt nutiggen.

Maar Rolling Thunder heeft zo'n dag nog in de hoge hoed zitten volgens interne bronnen, dus waarom zouden we op zoek moeten naar een nieuwe locatie. Het zou misschien makkelijker zijn als iets van hogerhand wordt bevestigd.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

CrazyCarrot schreef:Het zou misschien makkelijker zijn als iets van hogerhand wordt bevestigd.
Collect Call To God ? 8)

Fijn dat je even duidelijkheid schept (ik was bijvoorbeeld hier niet van op de hoogte). Nu RT nog ...
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Wicked DJ schreef:
CrazyCarrot schreef:Het zou misschien makkelijker zijn als iets van hogerhand wordt bevestigd.
Collect Call To God ? 8)
We hoeven Rodger niet altijd lastig te vallen! :wink:
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

CrazyCarrot schreef:Het is wel weer leuk om deze discussie te volgen.

De opzet van de Mountainbikers.nl dag:

Is in het leven geroepen naar een idee van Maiko, om de leden van het forum eens in het echt te ontmoeten.
Eens op plekken te rijden waar je anders niet komt. Dus buiten de bestaande routes om, onder leiding van een plaatselijke gids.

Waar moet zo'n dag/locatie verder aan voldoen;
Ruim voldoende parkeergelegenheid.
Route over niet vaste route, lengte ca. 40 a 50 km.
Gelegenheid (liefst terras) waar je met voldoende mensen consumpties kunt nutiggen.

Maar Rolling Thunder heeft zo'n dag nog in de hoge hoed zitten volgens interne bronnen, dus waarom zouden we op zoek moeten naar een nieuwe locatie. Het zou misschien makkelijker zijn als iets van hogerhand wordt bevestigd.
Nou Carrot,
Dan is Apeldoorn de mooiste oplossing.
Ruime parkeergelegenheid bij Orderbos, daar zijn al wat leuke klimmetjes.
En patat kunnen we in ASSEL halen, dat zit lekker middenin het parcour.
Voor de rest zijn er legio mogelijkheiden om een rit zo te maken
dat het voor iedereen een leuk dagje wordt. :-q
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

CrazyCarrot schreef: Maar Rolling Thunder heeft zo'n dag nog in de hoge hoed zitten volgens interne bronnen, dus waarom zouden we op zoek moeten naar een nieuwe locatie. Het zou misschien makkelijker zijn als iets van hogerhand wordt bevestigd.
Maar als dat niet door gaat komt Apeldoorn zeker in aanmerking. :wink:
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

CrazyCarrot schreef: Maar Rolling Thunder heeft zo'n dag nog in de hoge hoed zitten volgens interne bronnen, dus waarom zouden we op zoek moeten naar een nieuwe locatie. Het zou misschien makkelijker zijn als iets van hogerhand wordt bevestigd.
Rodger schreef: Patrick (dat mag ik zeggen tegen Rolling Thunder) had al wat voorbereid
maar wegens tijdgebrek komt hij er niet aan toe. We (de mods) zijn nu
aan het kijken wie van ons dit oppikt.
Valt er niets te melden, dan valt er niets te melden dus ik val maar weer eens in herhaling:
Rodger schreef: We (de mods) zijn nu aan het kijken wie van ons dit oppikt.
Maar als jullie weer 83 pagina's hierover willen volpennen, mijn best hoor...
Want:
Rodger schreef: We (de mods) zijn nu aan het kijken wie van ons dit oppikt.
En:
Rodger schreef:Valt er niets te melden, dan valt er niets te melden
Maar ook:
Rodger schreef:Valt er niets te melden, dan valt er niets te melden
En ik denk laat ik het nog even herhalen voor diegenen die het echt
nog niet begrijpen:
Rodger schreef:Valt er niets te melden, dan valt er niets te melden
<3
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Valt er al iets te melden?
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Vroegah - hielden we weleens (1x gelukt geloof ik) een ´spontane bikersdag´ (oh, we waren zo jongerendag-achtig back in the day).... misschien leent Apeldoorn zich daarvoor, scheelt weer gezanik. Komen als je kunt, zo niet - wacht je de echte bikerdag af. Let´s ride, heeft een of andere site als payoff.
The freedom to ride where you want, when you want.
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Met het tempo van de bikersdagen waar ik bij ben geweest, is het makkelijk op de SX Trail te doen dus wie weet ben ik weer eens van de partij als er 1tje wordt gehouden :tong
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik ben nog nooit mee geweest, lijkt me erg leuk, moet ik wel vrij zien te krijgen (enorm onregelmatig arbeidspatroon). Ik ben wel heel lelijk in het echt :D
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

George schreef: Ik ben wel heel lelijk in het echt :D
Dat bewijs graag even droppen in het 'wie zijn wij nou eigenlijk' topic 8)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Vooruit dan maar... :oops:
Gesloten