Bikepark Spaarnwoude |

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Liever niet, jij kwam er maar al te vaak in voor.
Whehehe.

Maar goed, on topic maar weer.
<3
Lenney
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 699
Lid geworden op: vr 27 februari 2004, 20:41
Mijn mountainbike: Specialized FSR
Contacteer:

Waar ging het al weer over?
Mountainbiken: huis der egotrippers, moraalridders en minderwaardigheidscomplexen!
[jojo]
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1111
Lid geworden op: do 3 juni 2004, 19:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR, Specialized Demo 8
Contacteer:

Lenney schreef:Waar ging het al weer over?
Dat Rinse niet kan lezen :wink: :tong
Duracell
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 11:49
Mijn mountainbike: Scott
Contacteer:

over dat geweldige pikepark wat in spaarnwoude gaat komen :evil:
Ever lasting Power
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

Of misschien toch wel niet, want Rinse moest zonodig een nieuwtje verzinnen!
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

Mathijs schreef:Of misschien toch wel niet, want Rinse moest zonodig een nieuwtje verzinnen!
Je kan ook te bijdehand worden. :tong Zoals je gelezen hebt, heb ik toch al paar mensen aangespoord om er is serieus naar te kijken. En dat zou de desbetreffende persoon doen en daar zou zo maar een 4Cross baan uit kunnen opbloeien ;) 8)
Rinse
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

Sorry, tot laat op school zitten is nooit goed voor het niveau van je berichten! :tong

Ben alleen maar voorstander van meer 4X in NL!

:kiss:
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Even een oude koe uit de sloot halen............ :wink:
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Crash and Learn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 689
Lid geworden op: di 10 mei 2005, 19:35
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 7.0 EX
Contacteer:

Hehe.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

funride schreef:Even een oude koe uit de sloot halen............ :wink:
Geef dan wel even wat meer achtergrond info.

Bikepark Spaarnwoude is een initiatief van een mountainbike liefhebber die bij Snowplanet werkt. Tezamen met enkele enthousiaste bouwers is hij de afgelopen weken bezig om een trail de grond uit te stampen die veel facetten van het mountainbiken moet gaan behelsen, maar nu vooral op de downhiller is gericht. In de toekomst is het de bedoeling dat de hele ruimte rondom Snowplanet gevuld gaat worden met diverse vormen van Gravity mountainbiking (DH, Enduro, Dual, Dirtjump, Pumping, etc.), maar veel hangt af van de funding en andere zaken.

Snowplanet zou graag zien dat de gebruikers als 'tegenprestatie' een drankje komen doen bij het altijd gezellige horecadeel van de indoorbaan. Sinds kort is er ook een terras beschikbaar nabij de ingang. De start van de baan is nabij het uitzichtpunt in Spaarnwoude (centrumdeel) en als het ijzeren hekwerk geopend is, dan is de track ook toegankelijk. Uiteraard is afdoende bescherming en een helm verplicht.

Als je hem voor het eerst gaat doen, verken de track dan even. Dat scheelt hachelijke situaties.
De baan is vrij toegankelijk tijdens de openingstijden van Snowplanet en als het hek open is. Is dat gesloten, dan is ook de track gesloten.

Meer info in de komende tijd. Enjoy.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Eh, weet niet of ze het al openbaar willen maken.........vandaar een "stille hint"
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Boter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 170
Lid geworden op: wo 18 april 2012, 23:22

Heb een tijdje terug even staan praten met die gasten, die vertelden me dat je op de dutch downhill facebook de voortgang kan volgen.

Ze lieten ook zien wat er al gebeurd was, ben heel benieuwd naar de rest :-q
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

U wordt van harte uitgenodigd om de vandaag gelanceerde Facebook pagina leuk te vinden.

Zondag 1 september om 9:00 is de Grand Opening, be there. (al hoop ik dat de tijd nog wordt aangepast naar een menselijker tijdstip op zondag).
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Doe maar in de ochtend ;) kan ik er ook bij zijn, in de middag weer andere verplichtingen.
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Niels77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 18 januari 2013, 10:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX, Cube Hanzz

Wicked DJ schreef:Als je hem voor het eerst gaat doen, verken de track dan even. Dat scheelt hachelijke situaties.
De baan is vrij toegankelijk tijdens de openingstijden van Snowplanet en als het hek open is. Is dat gesloten, dan is ook de track gesloten.

Meer info in de komende tijd. Enjoy.
Dus je mag de track alleen rijden als het hek boven open is? Zo ja dan waren de paar ritjes van vanavond illegaal maar wel leuk :winkie: Ben benieuwd naar het eindresultaat :-q
Laatst gewijzigd door Niels77 op di 13 augustus 2013, 22:47, 2 keer totaal gewijzigd.
It's never too late to have a happy childhood!
Plaats reactie