MVMVML schreef: ↑vr 13 juni 2025, 14:57
Ik heb in Greenhill een gast dat zien doen. Luchtbedden erin, ramen blinderen en snurk.
Heb het zelf geprobeerd en ik kan er net languit in liggen (ben 1.80).
Hoe doe je dat met je fietsen dan / potentiële diefstal/op slot zetten e.d. ?
Als we op de camping staan staan de fietsen meestal met drager en al op het gras. Daar weer een slot omheen. Dat is best veilig.
Ik moet wel een plank maken zodat het hoofdeind niet zo uitkomt dat je met je hoofd wegzakt. Verder inderdaad blinderen, raam op een kier of kofferbak niet helemaal sluiten en slapen maar. Wij zijn met 2en dus dan is het iets meer een uitdaging.
Voor ons geen langdurige kampeeroptie hoor, daarvoor hebben we verschillende tentjes. Maar wel gewoon leuk voor weekend(jes). Daarvoor heb je toch ook zo'n auto.
Na paar jaar met plezier in de Porsche Boxster gereden te hebben overgestapt naar een auto die 50 jaar geleden en duurder en beter dan een Porsche gezien werd, Alfa Romeo Giulia Tourer Bertone of hoe je hem ook wil noemen. Basis is een GT1300junior maar er ligt een 2 liter blok in met snelle nokkenassen en open inlaatkelken. Een heel erg leuk autootje waarbij ik alleen maar duimen omhoog krijg onderweg. En zelfs als ie op de oprit staat.
En natuurlijk een italiaans formaat kenteken plaat(je) voorop!
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me
surfroy01 schreef: ↑zo 6 juli 2025, 16:55
Na paar jaar met plezier in de Porsche Boxster gereden te hebben overgestapt naar een auto die 50 jaar geleden en duurder en beter dan een Porsche gezien werd, Alfa Romeo Giulia Tourer Bertone of hoe je hem ook wil noemen. Basis is een GT1300junior maar er ligt een 2 liter blok in met snelle nokkenassen en open inlaatkelken. Een heel erg leuk autootje waarbij ik alleen maar duimen omhoog krijg onderweg. En zelfs als ie op de oprit staat.
En natuurlijk een italiaans formaat kenteken plaat(je) voorop!