maar je bent al aan een nieuwe begonnen

Ja, na inmiddels 1300 km over soms redelijk lomp terrein nog geen kraakje te horen:
Spa werd 2 dagen trailhunten in het Aachenerwald, en Sauerland werd ook 2 dagen (Bike- en Trailpark Winterberg, dag later vanuit Niedersfeld omhoog naar Bikepark Willingen). De ultieme test dus voor deze Render, veel gekker als deze dagen zal ‘t ook niet worden. Ik ken namelijk mijn grenzen…
Canyon sponsort menig wielrenner, goh hoe heet die kerel ook alweer. Ik meen dat het een Nederlander is..Giant-E schreef: ↑ma 16 juni 2025, 16:26 Geen idee, ik heb 4 Canyons gehad zonder issues, en met m’n huidige Radon ben ik (tot nu toe) ook zeer tevreden. Maar een fietsmaat van me heeft zowel met de Neuron als met de Spectral een hoop gezeik gehad. De tijd dat Canyon bekend stond om uitstekende service ligt wel achter ons.
Een hip merk kost ook klauwen met geld, check even mijn startpost en vooral de uitstekende specs. Voor nog geen 4K hè, kan je nagaan wat “hippe” merken in hun zak steken over mijn zuur verdiende centen. Dan maar niet hip. En eerlijk gezegd vind ik Canyon ook veel te mainstream geworden, itt tot Radon.![]()
Ook mijn reden destijds van Canyon naar Radon te gaan. Was een beetje canyon moe.Giant-E schreef: ↑ma 16 juni 2025, 16:26 Geen idee, ik heb 4 Canyons gehad zonder issues, en met m’n huidige Radon ben ik (tot nu toe) ook zeer tevreden. Maar een fietsmaat van me heeft zowel met de Neuron als met de Spectral een hoop gezeik gehad. De tijd dat Canyon bekend stond om uitstekende service ligt wel achter ons.
Een hip merk kost ook klauwen met geld, check even mijn startpost en vooral de uitstekende specs. Voor nog geen 4K hè, kan je nagaan wat “hippe” merken in hun zak steken over mijn zuur verdiende centen. Dan maar niet hip. En eerlijk gezegd vind ik Canyon ook veel te mainstream geworden, itt tot Radon.![]()