Hardtail-Party LHR!

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Jeefvede
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: dartmoor hornet PRO

Ik houd hem ook in de gaten. Ben wel benieuwd wat voor niveau het gaat zijn.
Ben een relatief nieuwe fietser, maar heb denk ik wel een degelijke basis.

helaas kan ik de 26e net niet.
2021 vitus nucleus 27 VR
2025 dartmoor hornet PRO
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Plopsaland

Niveau van de trails is van een pittige XC afdaling (groen, sommige blauwe) tot trails die qua moeilijkheid in een EDR niet misstaan (zwart), maar hooguit wat kort zijn... Voor die laatste heb je een enduro fiets nodig, of veel skills om het gebrek eraan te compenseren :bier:

Om overigens iemand van Graduzzi z'n vorige let's ride te quote'en "LHR is geen UHR", wat klopt en vergelijken kun je het ook niet echt. Verwacht geen perfecte kombochten en rollers a la NL routes of een freeridestrecke met kombochten en tafels, die ga je niet vinden en de skillset daarvoor is ook niet echt toereikend. Catchberms kun je vinden maar verder is ~250 hoogtemeters met veelal >15% naar beneden met wortels, stenen, offcamber, switchbacks, .. waar je zelf een lijn in moet zien te vinden. 8)

Er zijn een kleine 20 trails dus Graduzzi heeft wat mogelijkheden ten aanzien van de trail keuze. :roll:
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
graduzzi
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Hallo aan iedereen die mee wil gaan!
Er zou een nieuwe datum moeten komen, een dag eerder krijgt mijn zus een zware operatie.
Jeefvede
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: dartmoor hornet PRO

cheeta schreef: di 1 juli 2025, 00:37 Niveau van de trails is van een pittige XC afdaling (groen, sommige blauwe) tot trails die qua moeilijkheid in een EDR niet misstaan (zwart), maar hooguit wat kort zijn... Voor die laatste heb je een enduro fiets nodig, of veel skills om het gebrek eraan te compenseren :bier:

Om overigens iemand van Graduzzi z'n vorige let's ride te quote'en "LHR is geen UHR", wat klopt en vergelijken kun je het ook niet echt. Verwacht geen perfecte kombochten en rollers a la NL routes of een freeridestrecke met kombochten en tafels, die ga je niet vinden en de skillset daarvoor is ook niet echt toereikend. Catchberms kun je vinden maar verder is ~250 hoogtemeters met veelal >15% naar beneden met wortels, stenen, offcamber, switchbacks, .. waar je zelf een lijn in moet zien te vinden. 8)

Er zijn een kleine 20 trails dus Graduzzi heeft wat mogelijkheden ten aanzien van de trail keuze. :roll:

Ik verwacht ook zeker geen Nederlandse trails in frankrijk. Klinkt wel leuk allemaal!

Bij een andere datum wil ik wel mee onder voorbehoud van opperbevelhebber hier.
2021 vitus nucleus 27 VR
2025 dartmoor hornet PRO
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Plopsaland

Rascines: :-q
Chaud Fourree: eerste deel parallel met de klim is een aantal keer gekruisd met een bosbouw machine daarna OK
Gouleyante: ook daar bij de ingang, eerste 300m is behoorlijk begroeid daarna OK
Rumsteck: :-q
La S: :-q
Dauphinee: boom over de trail 3m voor het einde (voor je op de klim uitkomt), verder OK
Dauphinee black: :-q
MadMax: :-q
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Plaats reactie