Het koppel blijft hetzelfde, zie onderstaand.
The update will increase the support, what I usually call “amplification”. Currently it will amplify the rider input by up to 340%. After the update, it will amplify by up to 400%. Also, it will get the new EMTB+ assistance mode which is a stronger version of the current EMTB mode.
Performance remains unaltered at 600 W peak power and 85 Nm of torque.
Binnenkort nieuwe update naar 100nm voor Bosch Gen 4 motoren
- ThaSingleTrackMastah
- Moderator
- Berichten: 31488
- Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
- Mijn mountainbike: Heeft een motortje
- Contacteer:
Hier spreken ze toch echt van 100Nm
https://www.ebike24.com/blog/bosch-100n ... e-kiox-400
Af en toe een piek van 100Nm heeft weinig impact op de accu. Bijv om even een lastige passage te clearen.
(Vergis je niet, met meer power op het achterwiel wordt dat niet altijd makkelijker)
Ga je de hele klim in een zwaarder verzet rijden, dan slurpt het wel je accu leeg.
Iedereen moet zelf maar bedenken of dit extraatje nodig is.
Maar ik denk dat het vooral goed werkt in de concurrentiestrijd.
https://www.ebike24.com/blog/bosch-100n ... e-kiox-400
Af en toe een piek van 100Nm heeft weinig impact op de accu. Bijv om even een lastige passage te clearen.
(Vergis je niet, met meer power op het achterwiel wordt dat niet altijd makkelijker)
Ga je de hele klim in een zwaarder verzet rijden, dan slurpt het wel je accu leeg.
Iedereen moet zelf maar bedenken of dit extraatje nodig is.
Maar ik denk dat het vooral goed werkt in de concurrentiestrijd.
chained forever to a world that's departed
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.