Mtbtravel.nl clinics

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
Boogie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

Ik heb toch besloten maar eens een clinic te gaan volgen en ik kwam uit bij mtbtravel.nl. Heeft iemand ervaring met hun clinics? Ze hebben 2 clinics in hun programma staan die me leuk lijken om te combineren. Blauw: fundament en Rood: Techniek 2, Obstakels.

Ze sluiten aan bij wat ik wil leren en er zijn plekken vrij voor deze zomer waar je als individu bij kan aanhaken. Verder kan ik weinig beschikbare plekken vinden.

Maar ik ben benieuwd hoe de kwaliteit is, met name of ze genoeg persoonlijke aandacht aan iedereen besteden en ze echr kijken naar je techniek en op basis daarvan verbeterpunten aangeven, of dat t vooral een algemeen verhaal is.
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Een algemeen verhaal van een passend niveau kan zeer leerzaam zijn.

Laat zo'n les over je heen komen, niet te veel willen als mtb leek. Eerst de basis fixen.

Gewoon gaan is waarschijnlijk weinig reisafstand voor je, anders kun je verderop nog wel een mtbclinic boeken.

Des te slechter het gaat , des te meer aandacht je krijgt.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8, cannondale mt 2000 tandem

mtb tandem rijden? 1,65 - 1,75m rond de 70 kg zwaar Pb me.
Plaats reactie