baron062 schreef: ↑za 15 februari 2025, 20:06
1 kleine opmerking: de modelnaam had iets meer in de lijn van 11ants mogen liggen. Dit lijkt op een gerecyclede ligfietsnaam... maar ik ga ervanuit dat de naam ook custom zou kunnen zijn.
baron062 schreef: ↑za 15 februari 2025, 20:06
1 kleine opmerking: de modelnaam had iets meer in de lijn van 11ants mogen liggen. Dit lijkt op een gerecyclede ligfietsnaam... maar ik ga ervanuit dat de naam ook custom zou kunnen zijn.
In een grijs verleden heeft 11ANTS ook al eens een fiets gebouwd met een naam die geen link naar een dier had, dit is in 2017 geweest. Er is toen een trekking bike gebouwd die de naam ANThro heeft gekregen.
De bike op de foto was de 2e ANThro die is gebouwd. De eerste was meen ik met Rohloff naaf, terwijl de fiets op de foto van een Pinion is voorzien.
De ANThro is speciaal voor iemand gebouwd die er een wereld reis mee zou gaan maken. Helaas is de eerste bike tijdens deze reis in Estland gestolen. Vervolgens is in een record tijd deze tweede bike opgebouwd waar de reis mee is voortgezet.
Heckler40 schreef: ↑zo 16 februari 2025, 17:41
In the metal inderdaad nog mooier, de polished en ge anodiseeerde finish is echt geweldig. Ik vond de naam ook wel goed gevonden, de 11Ants MTB modellen zijn dieren dit is een graveler, past een nieuwe naamgeving ook wel. En je hebt meteen ook heel veel meer keuze
Deviant, Revenant en vast nog wel meer, er zijn er ook al in gebruik voor MTB’s als Anthem en Antidote
Onze huisfotograaf Neweartvisuals heeft de distANT weer mooi op de plaat gezet: Anodisatie komt er nog steeds niet helemaal lekker uit, daar moet ik een keer een filmpje van maken in de zon. [edit] Er staat iets moois op insta: https://www.instagram.com/p/DGOlrsZu6AN/
Hij doet het! En rijdt verrekte lekker, zowel in NL als Dld.
(En ja, er hangt nog een accutje onder de onderbuis, maar degene die de stekker aan de interne batterij moet solderen/knopen is even uit de running, dus dat komt volgende week)