Opgelet: Melding van uit Canyon i.v.m. probemen met accu's

Elektrische mountainbikes; advies, nieuws en uitwisseling passie met e-bikers.
bk1985
All rounder
All rounder

Precies zoals ik het ook lees, ze gaan uitleveren in batches. Inderdaad vanaf begin november mag je geen gebruik meer maken van de fiets.
bk1985
All rounder
All rounder

Iemand al iets ontvangen?
Doin
Mtb fanaat
Mtb fanaat

Nope, kan nog een tijdje duren vrees ik.
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

bk1985 schreef: zo 26 januari 2025, 08:50 Precies zoals ik het ook lees, ze gaan uitleveren in batches. Inderdaad vanaf begin november mag je geen gebruik meer maken van de fiets.
Zouden er echt mensen zijn die zich daar aan houden?
M!chel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Cube Reaction Hybrid Pro 2023

Overal is een oplossing voor :-q

Afbeelding
bk1985
All rounder
All rounder

Reactie op mijn mail aan Canyon:

Bedankt voor je bericht.

We begrijpen dat je niet kunt wachten totdat de nieuwe batterijen uitgeleverd worden zodat je weer van je bike gebruik kunt maken. Zeker nu het weer steeds beter wordt. Zoals eerder aangegeven worden de batterijen vanaf maart in partijen uitgeleverd naar onze klanten zodra deze partijen bij ons geleverd worden. De eerste batterijen zijn ondertussen ook al uitgeleverd. Aangezien je er vroeg bij was met de inschrijving, zal jouw vervangende batterij bij één van de eerste leveringen van het betreffende type zitten. Op dit moment kunnen we echter nog niet met zekerheid aangeven wanneer de eerste leveringen van de vervanger voor de BT0003 batterij geleverd zal worden. We kunnen dan ook niet anders dan je nogmaals te vragen om je, ondertussen beproefde, geduld.

We hopen dat we kunnen rekenen op je vertrouwen in ons dat wij alles in het werk zetten om de vervangende batterijen zo snel mogelijk uit te leveren.

Met vriendelijke groet,
bk1985
All rounder
All rounder

Heb nog maar eens gemaild dat we lekker zijn gemaakt met een dode mus en dat data niet worden gehaald. Krijg ik zojuist antwoord:

Bedankt voor je reactie.

Vanmiddag zal er een nieuwe mailing uitgestuurd worden met verdere informatie over de leveringen en aanvullende compensatie. Mocht je daarna nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.

Met andere woorden, gaat nog langer duren....

edit:

We nemen contact op over de levering van je nieuwe batterij. Je batterij kan momenteel ten vroegste geleverd worden in Mei.

Je krijgt van ons een gratis 900 Wh batterij in plaats van je originele 720 Wh model, omdat deze eerder beschikbaar is en de wachttijd verkort. Met een groter bereik kun je langer fietsen als je weer in het zadel zit.

We begrijpen dat dit betekent dat je fiets nu langer aan de kant staat en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Zoals aangekondigd zullen de batterijen vanaf maart op regelmatige tijdstippen worden verzonden totdat alle leverigen zijn voldaan. Helaas zal de levering langer duren dan verwacht vanwege onvoorziene productievertragingen. Ondanks het feit dat onze teams alles op alles hebben gezet, hebben verfijningen aan onze assemblagenormen bij de leverancier en de noodzakelijke toename van de productie onze geplande tijdlijn beïnvloed. We werken nauw samen met onze leverancier om je batterij zo snel mogelijk bij je te krijgen.
Als volgende stap ontvang je een bestelbevestiging met je exacte leverdatum in Mei.

Compensatie voor je wachttijd
We erkennen het ongemak dat hierdoor wordt veroorzaakt. Bij verzending van je batterij ontvang je een individuele compensatie als blijk van onze waardering, die als volgt wordt berekend:
• Je exacte compensatiebedrag wordt individueel berekend op basis van de wachtperiode van 31 maart tot de dag waarop je batterij vanuit Canyon naar je wordt verzonden.
• Het maandtarief is afhankelijk van het model en de aankoopprijs van je fiets en varieert van € 104 tot € 238 per maand. (Bedragen worden indien van toepassing omgerekend naar je lokale valuta.)

Registreer je om je betaling te ontvangen
Om een vlotte uitbetaling te garanderen en ervoor te zorgen dat we over de meest actuele gegevens beschikken, vragen we je om je bankgegevens door te geven via de onderstaande link. Zodra je batterij is verzonden, berekenen we je compensatie en maken we het bedrag automatisch over.

We waarderen je geduld en loyaliteit. Ons team doet er alles aan om de stilstand van je fiets tot een minimum te beperken. We zijn enorm dankbaar voor je begrip.
Plaats reactie