Apeldoornse Mountainbike Marathon 2024

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Rob57 schreef: ma 10 maart 2025, 20:19 Van de organisatie heb ik vernomen dat er 2 deelnemers waren met ernstig letsel (een met gebroken bekken en sleutelbeen, en een ander met een scheurtje in het heupbot).
Diezelfde organisatie heeft contact opgenomen met de pechvogels, naar omstandigheden gaat het goed met ze.
We wensen ze een goed en spoedig herstel!
Ik kreeg een mail dat die gast met die hond mensen aan het belagen was.
Eerlijk gezegd dacht ik dat hij met de hond aan het spelen was, maar bij de 3e keer passeren vond ik het wel bijzonder dat hij daar nog steeds rondliep.
DuReal schreef: di 10 december 2024, 17:37 Wat een achterlijk onderschrift
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

Peelrijder schreef: di 11 maart 2025, 23:22 Ik kreeg een mail dat die gast met die hond mensen aan het belagen was.
Eerlijk gezegd dacht ik dat hij met de hond aan het spelen was, maar bij de 3e keer passeren vond ik het wel bijzonder dat hij daar nog steeds rondliep.
Bij een groepje waar junior in reed bij de 70 schijnt 'ie een tak bij iemand in het wiel te hebben gegooid, als we het over dezelfde kerel hebben die een grote hond bij zich had en er zelf uitzag alsof hij onder een brug slaapt.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Ja, die.
DuReal schreef: di 10 december 2024, 17:37 Wat een achterlijk onderschrift
Plaats reactie