Van der Poel op weg naar goud in 2028!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

surfroy01 schreef: do 13 februari 2025, 11:01 En dan nog 1 keer veldrijden WK en hij zou er zomaar eens mee kunnen stoppen.........
nou ..... alleen als hij Vlaanderen ook voor een 4e keer wint dit jaar

Maar persoonlijk zie ik 'm nog wel doorgaan een jaar of 4 a 5, de lonen stijgen, hij is nog steeds buitenaards goed, doet wat hij leuk vind etc
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Stef12
Mtb fanaat
Mtb fanaat

Hij heeft net voor voor vele miljoenen 10 jaar bijgetekend bij Canyon. Bij Alpecin staat hij nog tot 2028 onder contract. Hij zal, denk ik, drie tot vijf jaar als fietser doorgaan en dan nog de rest als ambassadeur.
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

ik verwacht dat ie na zijn world tour carrière allerhande events gaat oprollen, als je bedenkt dat bv Laurens ten Dam vooraan meedoet met unbound, dan maakt vdp ook een grote kans op latere leeftijd. Of iets als Cape Epic, allemaal races waarbij de team/sponsor tijdens de piek van je carrière zou zeggen... laat die maar even zitten, zijn leuke dingen voor de afterparty
Forrest Hump
Mtb fanaat
Mtb fanaat

Het WK veldrijden van 2028 is in Hoogerheide, en natuurlijk de OS.
Alle ingrediënten om er een schitterend afscheidsjaar van te maken.
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Ik zie hem nog pro-golfer worden want ook daar schijnt hij aardig goed in te zijn.
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Plaats reactie