Mantel Tweewielers

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Ook bij Mantel moet de EBITDA omhoog 8) Desalniettemin, het is eigenlijk de enige zaak in Nederland waar ik wel eens iets koop qua onderdelen/kleding.
carbon bike, titanium collarbone...
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker

vasquez schreef: ma 10 februari 2025, 17:06 LOL

tja, beetje raar is het wel....

maar er zijn er genoeg die het nog slechter doen, veeeeeeel slechter.....zo heeft iedere winkel wel wat

Als je daarom als klant (al) wegloopt...kun je straks nergens meer terecht...en daar liggen ze nie echt wakker van geloof ik :winkie:

Wees blij dat je er niet voor NIETS naar toe gereden bent....
Een winkel kan bij mij eigenlijk best veel verkeerd doen. Pech kun je altijd hebben en overmacht bestaat altijd.

Maar ze moeten me niet met onzin afschepen, daar hou ik niet van. :winkie: Dan moeten ze gewoon zeggen dat ze geen ruimte meer hebben in de prijs en de garantie daar eigenlijk niet bij had moeten staan. Foutje kan gebeuren en dan betaal ik gewoon die twee tientjes extra.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Met stuur

Enkele weken gebruik ik nu, tijdens het hardlopen, de .Die bevallen er goed, glijden zo naar binnen of je kan er nog even op kauwen. Smaak is niet overdreven aanwezig. En zeker niet te zoet. O enne, het doel, energie geven is ook goed. Zonder dat je een enorme piek krijgt, met daarna een dal.

Afbeelding
'e-mtb is conditie kopen', wat is uplift/ skilift dan?
MarkMeisner
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Jurriaan schreef: di 11 februari 2025, 15:19 Enkele weken gebruik ik nu, tijdens het hardlopen, de .Die bevallen er goed, glijden zo naar binnen of je kan er nog even op kauwen. Smaak is niet overdreven aanwezig. En zeker niet te zoet. O enne, het doel, energie geven is ook goed. Zonder dat je een enorme piek krijgt, met daarna een dal.

Afbeelding
Nice, die ga ik ook eens proberen. Zijn dat die gekke flubby rubberdingen? Ik had daar eens citroen van maar die was echt zoet. Daar moest ik erg aan wennen.

Ik dacht dat ik deze had besteld, maar blijkbaar zijn die Chew bar anders https://www.mantel.com/mantel-energy-bar
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Met stuur

Energy bar, ja die zijn anders, meer reep. Iets meer kauwen. Ook goed te doen.

Zijn inderdaad die flubby dingen. Citroen had ik ook, vond ik niet zoet. Smaken verschillen, niks mis mee :wink:
'e-mtb is conditie kopen', wat is uplift/ skilift dan?
Pat140mm
Mountainbiker
Mountainbiker

Laatst weer bij Mantel besteld, vind het echt wel een prima zaak.
Plaats reactie