Ik heb een vraagje..
Kan ik een ander merk smart Watch koppelen aan een Garmin Edge 840?.
Ik kom er via Google niet uit.
Alles is Garmin en niet anders zo lijkt het..
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit.
Alvast bedankt.
Ander merk Smartwatch koppelen aan een Garmin Edge 840
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Trek Procaliber uit 2022 en 2024. Alle twee pikzwart
Ik heb een Garmin (Vivo 4) horloge en Garmin (530) gps. Het koppelen van die 2 werkt ook niet helemaal. T screen miror wil niet. Wat wel werkt is de hartslag via ANT. Maar dat zal met alle merken wel werken. Ik zie ook niet echt voordeel van koppelen. De koppeling gaat via de app op de telefoon, en dat werkt allemaal. Wat zou t voordeel zijn eigenlijk?
- MarkMeisner
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290
Wat wil je precies koppelen? Als in: welke functies?
Hartslag etcMarkMeisner schreef: ↑ma 10 februari 2025, 00:32 Wat wil je precies koppelen? Als in: welke functies?
We willen nou eenmaal alles helemaal perfect.
- MarkMeisner
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290
Als het nieuwe horloge de hartslag als Ant+ kan uitzenden, dan kan de Edge dat oppakken. Ik ben alleen wel benieuwd naar wat je nog meer kunt/wilt koppelen aan de Garmin.
Trainingstatistieken en/of dagelijkse bezigheden kun je niet naar de Edge zetten om zo een overzicht te krijgen van jouw trainingsbelasting. Als je met het horloge gaat hardlopen en wandelen en dat wil combineren met de Garmin-omgeving, dan gaat dat niet. Dan moet je handmatige trainingen toevoegen aan Garmin en alle gegevens invoeren.
Trainingstatistieken en/of dagelijkse bezigheden kun je niet naar de Edge zetten om zo een overzicht te krijgen van jouw trainingsbelasting. Als je met het horloge gaat hardlopen en wandelen en dat wil combineren met de Garmin-omgeving, dan gaat dat niet. Dan moet je handmatige trainingen toevoegen aan Garmin en alle gegevens invoeren.
Het kan wel maar zolang je buiten het garmin ECO systeem zit is het wel omslachtig. Ik heb dit met mijn apple watch gedaan via de app heartwatch maar bleef vaak connectie issues houden.
Uiteindelijk geinvesteerd in een hartslag band van polar. Die omdoen kost net zoveel tijd als het gekut met koppelen elke x.
Uiteindelijk geinvesteerd in een hartslag band van polar. Die omdoen kost net zoveel tijd als het gekut met koppelen elke x.