Leuke video. Je hebt wel 2 uiterste qua fietsen. Exe vs Jam.MVMVML schreef: ↑vr 7 februari 2025, 17:24 Nou ik heb er maar eens een videotje van gemaakt, van dat E-Bike gedoe
https://youtu.be/MsC4ledDz1g?si=5iBNZIAdEA8ZV2P5
Ja het zijn idd wel 2 uitersten. Maar denk dat de Jam beter bij mij past.ReinierT schreef: ↑ma 10 februari 2025, 18:51Leuke video. Je hebt wel 2 uiterste qua fietsen. Exe vs Jam.MVMVML schreef: ↑vr 7 februari 2025, 17:24 Nou ik heb er maar eens een videotje van gemaakt, van dat E-Bike gedoe
https://youtu.be/MsC4ledDz1g?si=5iBNZIAdEA8ZV2P5
Die range op die exe is wel heel beperkt. Verbaast me wat dat je zo snel leeg was.
Veel plezier met het verder tunen van je Jam. Komt vast goed.![]()
Linkse schroefdraad.
Dat is het rare. Ik zou verwachten dat dit omgedraaid schroefdraad zou zijn zodat hij hem vastdraait bij het trappen, maar dat is dus niet zo. En volgens de video's die ik zie klopt dat ook.crapforbrains schreef: ↑vr 21 februari 2025, 11:45Linkse schroefdraad.Check ook regelmatig even de rechter 20nm-bout van je achterbrug/pivot, die loopt ook makkelijk los. Liefst even wat Loctite gebruiken.
Je hebt inderdaad een cranktrekker nodig, maar het geweld en de onvoorspelbaarheid van een e-bike zijn soms ook al genoeg.MVMVML schreef: ↑vr 21 februari 2025, 11:59Dat is het rare. Ik zou verwachten dat dit omgedraaid schroefdraad zou zijn zodat hij hem vastdraait bij het trappen, maar dat is dus niet zo. En volgens de video's die ik zie klopt dat ook.crapforbrains schreef: ↑vr 21 februari 2025, 11:45
Linkse schroefdraad.Check ook regelmatig even de rechter 20nm-bout van je achterbrug/pivot, die loopt ook makkelijk los. Liefst even wat Loctite gebruiken.
Alleen dan zou je, nadat je de bout los hebt gedraaid, nog een cranckentrekker moeten gebruiken om hem eraf te kunnen halen omdat hij volledig klem zit.
Nou ik kon hem zo eraf trekken.
Linkse schroefdraad ben ik alleen maar tegengekomen op plekken waar de kracht wordt omgekeerd door de lagers, zoals een schroefbracket en pedalen. Die ISIS as kan zichzelf niet los te schroeven, tenzij er vanaf 1e montage al wat speling op gezeten heeft.MVMVML schreef: ↑vr 21 februari 2025, 11:59 Dat is het rare. Ik zou verwachten dat dit omgedraaid schroefdraad zou zijn zodat hij hem vastdraait bij het trappen, maar dat is dus niet zo. En volgens de video's die ik zie klopt dat ook.
Alleen dan zou je, nadat je de bout los hebt gedraaid, nog een cranckentrekker moeten gebruiken om hem eraf te kunnen halen omdat hij volledig klem zit.
Nou ik kon hem zo eraf trekken.